کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی؛

سردار قاآنی: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود

25 فروردين 1401 ساعت 17:01

سردار قاآنی افزود: ما در وسط میدان مبارزه هستیم. جمهوری اسلامی ایران جلودار صحنه علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است و ما به تاسی از شهدا راه پر عزت و عظمت آن‌‌ها را ادامه خواهیم داد.


فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم، تصریح کرد: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز پنجشنبه ٢۵ فروردین در نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه گفت: سردار حجازی یکی از شهدای برجسته نظام اسلامی است و در همه صحنه‌ها از جلوداران نظام بوده است.
وی افزود: این مراسمات یاد و خاطره شهدایی همچون شهید حاج قاسم سلمیانی، شهید حسین خزاری و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مقاومت است.
فرمانده نیروی قدس سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فلسطینی که در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند، گفت: شهدای فلسطینی نشان دادند اسلام، ارزش‌های اسلامی و فلسطین زنده است و راه شهدا همچنان استمرار دارد. ما به تاسی از شهدا می‌توانیم راه زندگی درست را فرا بگیریم.
سردار قاآنی افزود: ما در وسط میدان مبارزه هستیم. جمهوری اسلامی ایران جلودار صحنه علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است و ما به تاسی از شهدا راه پر عزت و عظمت آن‌‌ها را ادامه خواهیم داد.
وی با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند هنر آن است که بدون هیاهوهای سیاسی و خودنمایی شیطانی برای خدا به جهاد برخیزید و خود را فدای هدف کنید، خاطر نشان کرد: شهید حجازی با تکلیف مداری، تلاش و تدبیر مصداق این سخن است.
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند شهید حجازی فردی مجاهد، دارای فکری پویا و دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ و نیرویی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب بود، تاکید کرد: این‌ مجاهد فی سبیل‌الله و این مرد میدان کار و تلاش خلاصانه و حاضر در همه صحنه‌ها که نیاز بود بدون هیاهوی سیاسی حضور داشت.
سردار قاآنی گفت: شهید حجازی مراتب مختلف مسئولیتی را در سپاه طی کرده بود اما همچنان که رهبر در پیام فرمودند در مسئولیت‌های بزرگ‌ سپاه خدمت کرده و در همه آن‌ها سربلند و موفق بوده و این سخن رهبر معظم انقلاب بود.
وی ادامه داد: او در مسئولیت‌های خطیر با تایید رهبر انقلاب خدمت کرده و اوج مسئولیت‌های بلند در عناوینی خیلی پایین‌تر از آن می‌ایستد و با نهایت تدبیر تلاش می‌کند.
این فرمانده شاخص جبهه مقاومت گفت: یکی از مراتب شهید حجازی برای رسیدن به شهادت اخلاص او بود و با اینکه جانشین فرمانده سپاه بود، آمد و شد جانشین فرمانده نیروی قدس و با جدیت و تلاش کار خود را انجام داد.
وی ادامه داد: در جبهه مقاومت مردم‌ می‌دانند که شهید حجازی جز برجسته‌ترین مردان در حوزه‌ مقاومت است و از قبل از انقلاب فعالیت‌های خود را انجام داد و زندان و شکنجه باعث نشد از راهش خارج شود و در دفاع مقدس و بمباران شیمایی خیبر حضور داشت و مسئولیت خود را انجام داد و پس از آن نیز غریب به ۱۰ سال فرمانده نیروی مقاومت بود و کمتر کسی را داریم‌ که چنین مراحل مقاومت را داشته باشد.
سردار قاآنی گفت: سردار حجازی پس از حضور در جبهه مقاومت و خط مقدم مقابله با صهیونیست با برنامه‌ریزی توانست موفق و سربلند باشد و سید حسن نصرالله او را جزء دوستان با تدبیر و جزء برنامه‌ریزان جبهه مقاومت و با تدبر تعبیر می‌کنند.
فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: شهید حجازی استاد دانشگاه شهید پروری هم بود. یکی از هنرهای شهید حجازی این بود که انسان های زمینه داری که روحیه و امکان مقاومت در آن ها بود را به خوبی شناسایی و زمینه های رشد و تعالی آن ها را فراهم می‌کرد. این شهید عالی مقام و شهدایی همچون شهید سلیمانی و سایر شهدایی که همچون یک خورشید فروزان در جبهه مقاومت فعالیت می کردند انسان های بسیاری را تربیت کردند که در سر تا سر عالم پرچم دار جبهه مقاومت هستند. به لطف خدا این حرکت هم استمرار دارد و هم حرکت رو به رشد دارد.
وی ادامه داد: شما امروز لبنان را نگاه کنید که چه موقعیتی دارد. روزی که خرمشهر را در سال ۶٢ آزاد می کردید رژیم صهیونسیتی از جنوب لبنان وارد شد و در مرکز و بیروت و هر کجا خواست جنایت کرد و کمتر از انگشتان یک دست ابزار نظامی اصلی آن آسیب دید. در حالیکه در این مرحله حدود ٣ هزار انسان را کشت و این جنایت بزرگ در حافظه تاریخی جنایتکاران بزرگ حامی آن‌ها فراموش شده است. صهیونیست‌ها جنایت هایی کردند که در تاریخ سابقه نداشته است. این صبرا و شتیلا که شما در اشعار شنیده‌اید، یکی از این جنایت هاست.
سردار قاآنی گفت: لبنان یک روزی چنین شرایطی داشته اما امروز قهرمانان عرصه مقاومت در لبنان به جلوداری سید مقاومت سید حسن نصرالله چنان سلطه بر این میدان و منطقه پیدا کرده‌اند که رژیمی که بحث نیل تا فرات را داشته امروز در بیرون و روی زمین دیوارهای بیش از شش متر بتنی می‌کشد که کسی داخل این رژیم نفوذ نکند و در برخی نقاط تا سی متر ستون‌های فولادی در درون زمین فرو می‌کند که کسی از زیر زمین به آن‌ها نفوذ نکند. چنین وضعی به سر این رژیم جنایتکار آمده است.
وی ادامه داد: شما نگاه نکنید به هجمه رسانه‌ای آمریکا که از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کند و هر روز می‌خواهد خودشان را قدرتمند نشان بدهند. شما مظاهر ناتوانی آن‌ها و قدرت جبهه مقاومت را که الحمدالله به برکت خون شهدای عالی‌مقام هر روز هم رو به رشد است را می‌بینید. در همین ماه مبارک رمضان و در آستانه ماه مبارک رمضان چطور قهرمانان فرزندان فلسطین، هر کدام زمینه‌هایی برای خودشان ایجاد کردند و عملیات هایی را که درون قلب رژیم صهیونیستی و این یهود پست فطرت را می‌لرزاند، انجام دادند.
سردار قاآنی افزود: شما می‌دانید تمام سرزمین‌های اشغالی حکم یک پادگان پر از دوربین و ابزار کنترلی را دارد، سیستم صهیونیستی و پلیسی که در آنجا حاکم است، قدم به قدم آنجا را کنترل می‌کند. اما در چنین سرزمینی پادگان مسلک نظامی، فرزندان فلسطینی این گونه بلند شده و عملیات انجام می‌دهند و شهدای عالی‌مقامی همچون رعد حازم اینگونه با صلابت و با طمانینه نفس در مرکز رژیم صهیونیستی و در شلوغ ترین منطقه و ساعت آمده و با صلابت حرکت کرده و اقدام قهرمانانه پاسخگویی به جنایات رژیم صهیونیستی را این گونه مردانه اجرا می کند.
وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: جوانان مقامت با علمیات‌های خود تمام سیستم رژیم صهیونیستی را به هم زده‌اند. یک جوان فلسطینی تمام ارکان رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند بعد اینها سر و صدا می‌کنند و قصد جنگ با ایران اسلامی را دارند؟
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم، تصریح کرد: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود.


کد مطلب: 446952

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446952/سردار-قاآنی-نابودی-رژیم-صهیونیستی-سرعت-داده-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1