تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۴۴۶۹۰۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛

بیش از ۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه می‌شوند / شهرداری یاسوج برای ساخت واحد مسکونی کارگران زمین در اختیار قرار دهد

۰
بیش از ۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه می‌شوند / شهرداری یاسوج برای ساخت واحد مسکونی کارگران زمین در اختیار قرار دهد
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی ۴ سال دولت سیزدهم باید برای ۴۰ هزار نفر مسکن احداث شود، گفت: در مرحله اول مشکل ۸ هزار و ۲۷۷ نفر رفع شده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده امروز چهارشنبه (24 فروردین ماه 1401) در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه نهضت ملی مسکن مسئله مهم و روز کشور و سیاست دولت است گفت:  ۵۰۰ واحد قرار است در سایت بلکو احداث شود که  دستگاه‌ها ظرف ۷۲ ساعت جلسه تشکیل داده و در خصوص احداث این واحدها تصمیم‌گیری و نتیجه را اعلام کنند تا مشکلاتی که در مسکن مهر وجود داشته تکرار نشود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید مجدد بر مهم‌بودن طرح نهضت ملی مسکن گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند نهایت همکاری را در طرح مسکن ملی داشته باشند و هر آنچه در شورای ملی مسکن کشور مصوب می‌شود به تناسب در استان کهگیلویه و بویراحمد لازم‌الاجرا است.
وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها از جمله راه و شهرسازی و شهرداری‌ها مکلف به همکاری در این طرح ملی هستند، افزود: فرصت خوبی برای خانه‌دار شدن مردم ایجاد شده و نباید آن را از دست دهیم، مردم مشکل معیشتی دارند اجازه ندهیم دغدغه مسکن هم به آن اضافه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیاری از کارگران شهرداری مسکن ندارند، عنوان کرد: طرح نهضت ملی مسکن فرصت خوبی برای خانه‌دار شدن همه اقشار خصوصاً کارگران است، توصیه می‌کنیم شهرداری یاسوج زمین برای ساخت واحد مسکونی در اختیار قرار دهد.
حاجی زاده با بیان اینکه آموزش و پرورش می‌تواند از این فرصت برای قشر وسیعی از معلمان استفاده کند گفت: در تامین زمین در شهر یاسوج با مشکل جدی مواجه هستیم دستگاه‌هایی که زمین دارند و برای طرح نهضت ملی مناسب است را واگذار کنند تا عوض آن در جای دیگری به آنها زمین دهیم.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه خرید زمین با پیگیری استاندار در دستور کار قرار گرفته، افزود:  آنچه در طرح نهضت مسکن مد نظر است توجه به زیرساخت‌ها است نباید اجازه دهیم تجربه مسکن مهر در طرح ملی تکرار شود، لذا از هم‌اکنون زیرساخت‌ها دیده شود تا مبادا  مانند فاضلاب مسکن نجف‌آباد و  مسکن بلکو که هنوز درگیر آن هستیم شود.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه واگذاری زمین توسط ادارات و خرید زمین سریعتر انجام شود گفت: در پایان ماه مبارک رمضان کلنگ پروژه مسکن ملی یاسوج باید به زمین زده شود، البته در این مدت بیکار نبودیم و راه و شهرسازی با تامین ۷۶ هکتار مشکل تامین زمین برای خانه‌دار شدن ۸ هزار و ۲۷۷ نفر را حل کرد.
وی خاطرنشان کرد: در طول ۴ سال عمر دولت سیزدهم باید ۴۰ هزار واحد مسکونی در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شود که نیازمند همکاری ادارات هستیم.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1