کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد استان؛

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

23 فروردين 1401 ساعت 14:11

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی از طرف بنیاد مستضعفان به نیازمندان این نهاد در استان اهداء شد.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی از طرف بنیاد مستضعفان به نیازمندان این نهاد در استان اهداء شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، قباد مبشری گفت: به مناسبت ماه پر خیر و برکت رمضان ۵۰۰ بسته معیشتی از طرف بنیاد مستضعفان به نیازمندان این نهاد اهدا شد.
وی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل اقلامی مانند برنج، ماکارونی و روغن است که بین نیازمندان واقعی توزیع خواهد شد.
مبشری افزود: در همین زمینه نیز ۸۵۰ میلیون تومان کالا شامل پوشاک، کفش و مواد غذایی توسط حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان از خیران نیکوکار جمع آوری و بین نیازمندان استان توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه پر خیر و برکتی است و کمیته امداد برنامه هایی برای استفاده حداکثری از فیوضات این ماه مبارک جهت کمک به نیازمندان در دستور کار دارد، گفت: به منظور ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت¬های حسنه به عنوان یکی از برنامه های مهم و تاثیر گذار کمیته رزمایش اطعام مهدوی – افطاری ساده در چهارچوب راهبرد بخشش ایرانیان برای هدایت کمک های مؤمنانه جهت نیازمندان در این ماه مبارک اجرایی می شود.
مبشری افزود: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد در این ماه مبارک رمضان با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و خیران نیکوکار،مراکز نیکوکاری، دعوت از مسئولان و مقامات استانی، صدا و سیما و سایر رسانه ها، با راه اندازی آشپزخانه های مهدوی ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۵۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع کند.
وی یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد در جشن رمضان را اکرام ایتام عنوان و بیان کرد: حامی یابی برای ایتام یکی از برنامه های این نهاد است که در این خصوص طرح هر کارمند برای ۵ یتیم حامی یابی کند،در دستور کار قرار دارد و امید است در این ماه مبارک بتوانیم حامیان بیشتری را برای ایتام جذب کنیم.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به روش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری این نهاد آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان هستند.
مبشری افزود: همچنین مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ کمک‌های نقدی خود را به‌منظور حمایت از ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان پرداخت کنند.
وی در پایان از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا همانند گذشته با مشارکت در برنامه های کمیته امداد به خصوص در ماه مبارک رمضان امسال یاریگر نیازمندان باشند.

 


کد مطلب: 446859

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446859/توزیع-۵۰۰-بسته-معیشتی-بین-نیازمندان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1