تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۴۶۷۶۵
با جمع آوری بیش از 17 تن زباله

اجرای پویش ملی «مسیری سبز، ایرانی پاک» در کهگیلویه وبویراحمد

۰
اجرای پویش ملی «مسیری سبز، ایرانی پاک» در کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛سرپرست حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: با توزیع بیش از 3 هزار و 160 کیسه زباله در اجرای پویش ملی «مسیری سبز، ایرانی پاک» بیش از 17 تن زباله در محدوده مناطق حفاظت‌شده استان جمع‌آوری شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اسلام جاودان‌خرد روز یکشنبه (21 فروردین ماه 1401) در این خصوص افزود: در راستای اجرای پویش ملی «مسیری سبز، ایرانی پاک» ابلاغی از طرف معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به استان‌ها و وزارت کشور، چندین مرحله ی این پویش توسط محیط‌بانان و نیروهای ستادی محیط زیست در حاشیه مناطق گردشگرپذیر حفاظت‌شده شهری و روستایی از تاریخ 15 اسفندماه سال گذشته تا فروردین ماه 1401 انجام شد و بیش از 17 تن زباله جمع‌آوری و به محل سایت‌های مدیریت پسماند منتقل شد.
جاودان‌خرد از اجرای موفق این طرح در 7 شهرستان کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد و گفت: به محض ابلاغ این دستورالعمل و در راستای اجرای برنامه‌های مشارکتی به قید فوریت جلسه‌ای با تشکل های مردم‌نهاد زیست‌محیطی استان برگزار شد.
وی گفت: خوشبختانه با استقبال خوب تشکل‌های محیط زیستی، این طرح با موفقیت در 7 شهرستان استان از 15 اسفند شروع و تا 15 فروردین‌ماه جاری در چندین مرحله ادامه داشت.
جاودان خرد تصریح کرد: با مشارکت و همکاری خوب کارکنان ستادی و اجرایی محیط زیست در اجرای هر چه بهتر برگزار نمودن این پویش ملی بیش از یک هزار و 290 بسته آموزشی و 158 کیلو کیسه مخصوص جمع‌آوری زباله در مبادی ورودی و خروجی مناطق گردشگرپذیر حفاظت‌شده بین گردشگران توزیع شد.
وی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم گفت: بررسی‌های میدانی و گزارش‌های همکاران، خوشبختانه همگی دال بر افزایش حس طبیعت‌دوستی و همکاری خوب بیش از پیش مردم در بحث مدیریت پسماند مناطق را نشان می دهد.
وی گفت: با اعتمادی که به مردم داریم امیدواریم، به پشتوانه معنوی آنها روزی برسد که دیگر شاهد هیچ‌گونه زباله ی رها‌شده‌ای در طبیعت استان نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1