تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۴۶۷۳۸
کبنا گزارش می دهد؛

زمان ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) تمدید شد

۰
زمان ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) تمدید شد
کبنا ؛زمان ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) یک ماه تمدید شد.
به گزارش کبنا نیوز، دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) از تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد.
محسن هوشمند گفت: مهلت اولیه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ اعلام شده بود که با توجه به درخواست‌های متعدد علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره این مهلت یک ماه تمدید شد.
هوشمند با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای متعددی که در ماه مبارک رمضان حول محور بارگاه منور رضوی و سیره امام رضا (ع) برگزار می‌شود افزود: بر این اساس شرکت‌کنندگان در جشنواره در طول ماه مبارک رمضان و تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای ارسال آثار خود به جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) فرصت خواهند داشت.
وی اضافه کرد: دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) در ۸ بخش رسانه‌های صوتی، رسانه‌های تصویری، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مجازی، عکس و گرافیک، رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی و بین‌الملل برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع با بیان اینکه سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف، نذر و خدمت رضوی محور‌های موضوعی آثار مورد قبول در دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) است، ادامه داد: علاوه بر این محصولات رسانه‌ای مرتبط با ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان خادم امام رضا (ع) نیز یکی از موضوعاتی است که در این دوره جشنواره پذیرش خواهد شد.
محسن هوشمند تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی بخش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، علاوه بر فعالان حرفه‌ای رسانه‌های گروهی، عموم علاقه‌مندانی که در بستر فضای مجازی به تولید و نشر محتوا در خصوص محور‌های موضوعی مرتبط با جشنواره می‌پردازند، می‌توانند در این رویداد مشارکت کنند.
هوشمند اضافه کرد: جزئیات بیشتر درباره بخش‌های مختلف جشنواره و همچنین شیوه ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) در پایگاه اطلاع‌رسانی mediafest.razavi.ir ارائه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

 روز ۲۴ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (5 اسفندماه 1400) بود که اعلام شد روسیه تهاجم نظامی به اوکراین، ...
به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
1