کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور استاندار در شهرستان لنده صورت گرفت:

تجهیز شهرک سرآسیاب لنده به فول تکنولوژی اینترنت پرسرعت

20 فروردين 1401 ساعت 0:12

در سفر استاندار کهگیلویه بویراحمد و نماینده کهگیلویه بزرگ و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی یک دستگاه سایت BTS متحرک فول تکنولوژی در شهرک سرآسیاب یوسفی در شهرستان لنده نصب و راه اندازی شد.


در سفر استاندار کهگیلویه بویراحمد و نماینده کهگیلویه بزرگ و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی یک دستگاه سایت BTS متحرک فول تکنولوژی در شهرک سرآسیاب یوسفی در شهرستان لنده نصب و راه اندازی شد.
به گزارش کبنانیوز، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه بویراحمد در این خصوص گفت: یکی از دغدغه های مدیران ارتباطی در کشور، خاصه مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، برقراری ارتباطی فراگیر و پایدار به مناطق محروم بوده و طی سفر به استان ‌، مشکلات ارتباطی احصاء و تمام تلاش خود را جهت تحقق این مهم به کار بستند، مجموعه مخابرات ضمن رصد ارتباطی شهرها و روستاها و اعلام مشکلات ارتباطی به مسئولان بالادستی مخابرات و همراه اول، سعی دارد با تمام توان و رایزنی های خود در مرکز به خواسته ها و آرزوی به حق این استان در حوزه ارتباطی جامه ی عمل بپوشاند.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرک سرآسیاب یوسفی لنده با توجه به تراکم جمعیتی بالا و عدم دسترسی به اینترنت مطلوب همواره یکی از دغدغه های مسئولان شهرستانی و شهرستانی بوده لذا با پیگیری‌های مدیرعامل جهادی شرکت مخابرات ایران، استاندار مردمی و توسعه گرای استان، نماینده مردم شریف شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جوان شهرستان، یک دستگاه سایت BTS متحرک فول تکنولوژی به این شهرک اختصاص یافت.
سید محمد هادی امیری افزود: خوشبختانه همزمان با اولین سفر سید علی احمدزاده استاندارانقلابی استان و سید محمد موحد نماینده خستگی ناپذیر کهگیلویه بزرگ به شهر اولین ها، این تکنولوژی با همت و درایت پرسنل مخابرات منطقه در یک روز نصب و راه اندازی شد و اهالی شهرک سرآسیاب یوسفی و روستاهای همجوار می توانند اینترنت پرسرعت را با کیفیت مطلوب دریافت کنند.
سید محمد هادی امیری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۱ سال تحقق آرزوهای مردم شریف دیارم در حوزه ارتباطی باشد و پرسنل مخابرات استان به عنوان خدمتگزاران ارتباطی، تمام سعی و تلاش خود را جهت بر قراری ارتباطی فراگیر و پایدار در مناطقی که در تعهد مخابرات هست به کار خواهد بست.


کد مطلب: 446710

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446710/تجهیز-شهرک-سرآسیاب-لنده-فول-تکنولوژی-اینترنت-پرسرعت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1