تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۴۶۵۶۳
در ستاد مقابله با کرونای شهرستان بویراحمد مطرح شد

یزدان‌پناه: با وجود اینکه گردشگرپذیر هستیم وضعیت زرد را در شهرستان بویراحمد حفظ کرده‌ایم

۱
۰
یزدان‌پناه: با وجود اینکه گردشگرپذیر هستیم وضعیت زرد را در شهرستان بویراحمد حفظ کرده‌ایم
کبنا ؛نود و سومین جلسه ستاد مقاله با کرونای شهرستان بویراحمد به ریاست فرماندار این شهرستان و با شرکت اعضای این ستاد تشکیل شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد روز سه شنبه (16 فروردین ماه 1401) در این نشست اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور،450 مورد فوتی در شهرستان بویراحمد رخ داده است.
محمد یزدان پناه اظهار کرد: از هفته سوم و هفته چهارم اسفندماه روند بیماری کرونا نزولی بوده، هفته اول فروردین ماه از 141 مورد 56 مورد مثبت و در هفته دوم از 297 مورد 100 مورد مثبت بوده است، وضعیت شهرستان بویراحمد خوشبختانه زرد است، با وجود اینکه شهرستان مهاجرپذیر و گردشگرپذیر هستیم اما وضعیت زرد را در شهرستان بویراحمد حفظ کرده‌ایم، در حالی که شهرستان‌های کهگیلویه و دهدشت در وضعیت قرمز هستند، که به دلیل مدیریت خوب فرماندار شهرستان است.
رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد گفت: چالش پیش رو بازگشایی مدارس است، که مزید بر موضوع برگشت مسافران به شهرستان بویراحمد است که احتمالاً طی روزهای آتی شهرستان از وضعیت زرد خارج شود.
وی گفت: موضوع دیگر وسایل نقلیه ون و مینی بوس هایی است که بصورت تجمعی دانش آموزان را جابجا می‌کنند، اگر برنامه ریزی شود و این ون‌ها با حداقل جمعیت جابجایی را صورت دهند بهتر است.

یزدان پناه بیان کرد: در روزهای آغازین بازگشایی مدارس گندزدایی مدارس صورت بگیرد و تهویه در مدارس باشد، در زنگ‌های تفریح رفتار دانش آموزان مورد نظارت رابطین بهداشتی باشد.
وی به بازدیدها از اماکن شهرستان بویراحمد اشاره کرده و گفت: 1797 بازدید بهداشتی در شهرستان بویراحمد صورت گرفته است، 59 بازدید از سامانه‌های آبرسانی، مراکز تفریحی، اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته است.
یزدان پناه در خصوص معدوم سازی مواد غذایی فاسد گفت: 70 درصد بازدیدها به منظور معدوم سازی مواد غذایی فاسد پیش از عید نوروز، و در سال جدید نیز نظارت‌ها ادامه یافت و 115 مورد معرفی صنوف متخلف به دستگاه‌های قضایی صورت گرفته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عسکر
Iran, Islamic Republic of
میشه دقیقا بفرمایید چکار کردید
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

 روز ۲۴ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (5 اسفندماه 1400) بود که اعلام شد روسیه تهاجم نظامی به اوکراین، ...
به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
1