تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۴۶۴۶۱
سیدناصر حسینی پور در جمع مردم دیل؛

بی انصافی است که 6 ماه بنده را با هشت سال دیگران مقایسه کنند / انتقاد سیدناصر از سید قدرت الله حسینی و علیمراد جعفری / پتروشیمی گچساران در طول هفت سال 20 درصد پیشرفت داشته و در دوران بی نمایندگی 85 درصد پیشرفت / مشکلات زیادی دپو شده / قول مدینه فاضله را نمی‌دهم

۵
۰
بی انصافی است که 6 ماه بنده را با هشت سال دیگران مقایسه کنند / انتقاد سیدناصر از سید قدرت الله حسینی و علیمراد جعفری / پتروشیمی گچساران در طول هفت سال 20 درصد پیشرفت داشته و در دوران بی نمایندگی 85 درصد پیشرفت / مشکلات زیادی دپو شده / قول مدینه فاضله را نمی‌دهم
کبنا ؛سیدناصر حسینی هر چند که در طول مدت نمایندگی در گچساران و باشت و در جلسات دولت کمتر حضور یافت اما در دیدارهای نوروزی این حضور کمرنگ را تاحدودی جبران کرد، او پاسخ انتقادات وارده به خود را داد، از جمله اینکه 6 ماه نمایندگی‌اش را با نمایندگی 8 ساله دیگران مقایسه نکنند. مشروح سخنرانی سیدناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که در دیدار نوروزی با اهالی روستای دیل انجام گرفت را در ادامه می‌خوانید:
به گزارش کبنا نیوز، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در دیدار نوروزی با اهالی روستای دیل ضمن تبریک سال نو گفت: بخش بزرگی از مطالبات مردم بحث اشتغال و دیگری نیز نظارت بر تقسیم عادلانه قدرت است هرچند بنای هر دو را برمبنای عدالت ترسیم کرده‌ایم، اما تا به امروز سفره‌ای که در بحث اشتغال پهن شده است غذای خیلی کمی دارد و ادارات ما جوابگوی این حجم از جوانان بیکار ما را ندارد.
نماینده‌ای که با خاک یکسان می‌شود
وی افزود: به عنوان مثال اگر اداره‌ای در گچساران حتی یک نیروی خدماتی هم جذب کند، سرریز همه اعتراضات و توهین‌ها به بنده خواهد بود، و اگر آن یک نفر هم از طرف نماینده معرفی شده باشد باید آن نماینده خودش را برای بمبارانی از آتش تهیه سنگین نیز آماده کرده باشد. پس اگر حتی نماینده‌ای یک ذره عاقل هم باشد نباید چنین کاری کند چرا که واقعاً با خاک یکسان خواهد شد.

به بنده اعتماد کنید
اجازه بدهید و به بنده نیز اعتماد کنید که سر یکسال دوره نمایندگی با مردم حرف بزنم چرا که اگر اقداماتی صورت گرفته است فرصت یکساله به بنده بسیار منطقی است که خدمت مردم برسم و گزارش یکساله را بدهم و نگاه مردم هم توقع از نماینده تراز انقلاب اسلامی باشد.
6 ماه بنده را با 8 سال دیگران مقایسه نکنید
وی افزود: حدود چهل موضوع را کار کردیم و براساس نگاه "ما می‌توانیم" دفاع مقدس دنبال می‌کنیم اگر یک روزی در این پیگیری‌ها هم موفق نشدم در جمع شما مردم هم می گویم این کارها را پیگیری کردم و به این دلایل هم نتیجه نگرفتم، درحالی که در دولت سیزدهم هنوز بیشتر مدیرانش منصوب نشده است واقعاً بی انصافی است که 6 ماه بنده را با هشت سال دیگران مقایسه کنند و اما لازم است کمی هم منصف باشیم و منصفانه برخورد کنیم و حرف بزنیم.
پُز پتروشیمی را نمی‌دهم
نماینده گچساران و باشت در مجلس بیان کرد: بدانید یک نماینده رئیس ادارات نیست و وظیفه دیگری دارد، متاسفانه در جامعه اینگونه ترسیم شده که نماینده همه کاره است و عملکرد دولت به نام نمایندگان سند و فاکتور زده می‌شود که نبایستی اینگونه باشد. پتروشیمی گچساران در طول هفت سال تنها 20 درصد پیشرفت داشته است و تنها در فاصله یکسال و چند ماه از دوران بی نمایندگی شهرستان به 85 درصد پیشرفت رسیده است و اما اینگونه نیست که بنده این پیشرفت‌ها را به نام خودم سند بزنم و پُزش را بدهم.



رسانه تحلیلی نداریم
وی تصریح کرد: باید قضایا را خوب تجزیه و تحلیل کنید و اگر از گذشتگان هم خواستید حرف بزنیم باید با منطق و استدلال حرف بزنیم و این فضای مجازی که صبح تا شب  به جان ما افتاده است اگر دو دقیقه تأخیر در مجلس داشته باشم، می‌نویسند که  فلانی امروز سرکار نرفته است، رسانه‌های خبری داریم که کارشان بی تقوایی است و اما رسانه تحلیلی نداریم که این موضوعات را به درستی تحلیل کند تا مردم مطالبه واقعی داشته باشند.
عذرخواهی خواهی حسینی پور از مردم دیل
حسینی پور ادامه داد: بنابراین تقسیم عادلانه قدرت براساس طوایف مختلف صورت خواهد گرفت و مبنای عدالتم آرمان است، عزیزی از این جمع بیان کردند از روستای دیل هیچکس در سیستم‌های اداری حضور ندارد، اما بنده عرض خواهی می‌کنم که هیچوقت نمی‌توانم صراحتم را کتمان کنم و می گویم که همه گذشتگان بدهکار هستند.
سید قدرت و جعفری باید پاسخگو باشند
نماینده گچساران و باشت در مجلس بیان کرد: بنده در فاصله زمانی مسئولیتم هم بایستی پاسخگو باشم، افرادی که در دولت‌های انقلابی کادر سازی نکردند باید جواب بدهند و بنده هم فردا روزی هم باید پاسخگو باشم، برادرم سید قدرت الله حسینی و جناب علیمراد جعفری که اهل این روستا هستند سؤال دارم که چرا کادر سازی نکردید که امروز عزیزان ما در حوزه دیل چند نیروی خوب و کیفی در سیستم‌های اداری داشته باشند چرا که  اتفاقاً آن دوران، دوران فراوانی مجوزها و ارزانی دلار بود؛ می‌توانستید اما نکردید و یا نگاهش را نداشتید.
چرا فرماندار باید از بیرون بیاید؟
وی اظهارکرد: ر و راست و صادقانه بگوید و جناب "آقایی" بخشدارمرکزی هم شهادت بدهند که در جریان حاکم برنظام و دولت جناب رئیسی چند نفر نیروی انقلابی و ولایی در فرمانداری گچساران همسو و هم راز با دولت سیزدهم هستند و اگر یک نفر را می‌شناسید به بنده معرفی کنید. پس اگر بود چرا شما از بیرون آمدید و بخشدار شدید و چرا دیگران باید از بیرون بیایند و فرماندار بشوند؟
حرف دل سید ناصر حسینی پور
وی تصریح کرد: صداقتم را به شما مردم عزیز اثبات کردم چرا که بنده به دینداری و تعهد شما و به تقوای شما و به دست پاکی و ارزش‌های شما مردم دیل ایمان قلبی دارم، و اما برادر عزیز دینی با تقوا که برادر دو شهید والامقام هستند اهل این روستا هستند که بارها هم در عرصه انتخابات بوده‌اند و اگر همه این روستا در کنار این برادر عزیز باشند حق این برادر است و من آدم خودخواهی نیستم و این حرف‌ها نیز لقلقه زبانم نیست و حرف دلم است.
نماینده گچساران و باشت در مجلس بیان کرد: اما اعتقاد دارم که از بین عزیزان آقای "ابوالفتح رحمانی" از این منطقه رئیس دفتر بنده هستند ما مردمان دیل را دوست داریم و وقتی بیان کردم یک دیلی هستم براساس باور گفتم و باید راه خدمت صادقانه به مردم در پیش بگیریم هرچند بنده هم انتقاد پذیرم.

مردم از گفتار درمانی خسته‌اند
وی تصریح کرد: بنده با ایمان "آقای رحمانی" را رئیس دفتر گذاشتم و توقع هم از ایشان این است که مشکلات این روستا را پیگیری و بررسی کند، هرچندکارهایی انجام شده اما فعلاً نمی‌گویم چرا که برخی عزیزان حرف‌هایی زده‌اند اما اتفاقی نیافتاده است و بگذارید مردم سرموقع کارها را ببیند چرا که مردم از گفتار درمانی خسته‌اند.
پیگیری مشکلات تونل دیل
حسینی پوراظهارکرد: حتی در بحث مشکلات تونل دیل اقدامات و پیگیری‌ها لازم انجام شده است و مسئله‌ای نیست که ما فراموش کنید، برای مشکلات هر روستایی شناسنامه دارم و گروهی دارم که برروی این موضوعات کار می‌کنند، اینگونه نیست که اگر امروز بنده نیازی به رأی شما نداشته باشم باید تونل دیل را رها کنم و بروم.
قول مدینه فاضله هم نمی‌دهیم
وی افزود: مشکلات امروز مربوط به یکی دوسال اخیر هم نیستند و دپو شده از سالیان قبل هستند هرچند سعی می‌کنیم در حد یک نماینده تراز انقلاب مشکلات را مرتفع کنیم، اما قول مدینه فاضله هم نمی‌دهیم. نگاه بایستی برای حل مشکلات راهبردی باشد و سه گروه 15 نفره در شهرستان به روی این موضوعات کار می‌کنند.
خیالم از بابت دیل راحت است
حسینی پور در پایان هم گفت: بسیاری از مشکلات با نگاه جهادی دفاع مقدس «ما می‌توانیم» مرتفع می‌شوند چرا که شما عزیزان در آن دوران سخت با مدیریت بحران توانستید گام‌های بزرگی بردارید و در عرصه خدمت به مردم هم می‌شود چنین کرد. بنابراین آقای رحمانی از اهالی این منطقه هستند و می‌تواند بسیاری از مشکلات این منطقه را دنبال و پیگیری کند و من حداقل خیالم از بابت دیل راحت است، اما بایستی جهادی کارکنیم و ظرفیت نقد را داشته باشید آنهم نقد عالمانه و منصفانه.
گفتنی است این آیین در حسینیه امام جعفر صادق علیه السلام روستای دیل برگزار شد. «باقری» مدیرکل بنیاد مسکن استان، «آقایی» بخشدار مرکزی گچساران و تنی چند از مسئولین شهرستان نیز در این آیین حضور داشتند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

خانم دکتر
Korea, Republic of
چه خوب اعتراف کرد ۸۵ درصد ههههه حتما بودجه را از قبل جوری بسته‌ که اینقدر رشد کنه مگه امداد های غیبی بودجه آوردن واقعا سخته تحمل این آدم های رو که اینقدر بی سوادن که نمیدونن بودجه را کی بست و بست و بست که‌ هنوزم نتونستن بازش کنن
دیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر پاکی و صداقت حسینی پور.
مردود و محکوم باد تاجگردون
قادر
Iran, Islamic Republic of
همش نمادین .... هیچی نیستی
جاویدبادباوی
Iran, Islamic Republic of
جان خودت 6ماه که هیچ 6سال خدای ناکرده هم بمونی نمیتونی به اندازه یک سال میرشکارکارکنی
شیخ جلیل باوی
United Kingdom
میرشکارت اگه به فرض محال بپذیریم باوی باشه که نیست میرشکار به درد اطرافیانش فقط خودت .
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

 روز ۲۴ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (5 اسفندماه 1400) بود که اعلام شد روسیه تهاجم نظامی به اوکراین، ...
به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
1