کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

سرانه فضای ورزشی مدارس عشایری بخش زیلایی صفر است

8 فروردين 1401 ساعت 12:51

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یک سالن ورزشی و سه چمن مصنوعی برای در بخش زیلایی شهرستان مارگون پیش‌بینی و کلنگ زنی شد.


با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یک سالن ورزشی و سه چمن مصنوعی برای در بخش زیلایی شهرستان مارگون پیش‌بینی و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنانیوز، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه کلنگ زنی فضای ورزشی مدرسه عشایری زیلایی اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه فضاهای ورزشی در مدارس عشایری بخش زیلایی صفر است، یک سالن ورزشی و سه چمن مصنوعی به متراژ دو هزار و ۴۳۲ متر مربع برای این بخش پیش‌بینی و کلنگ زنی شده که با همکاری استانداری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و خیرین تا مهرماه آینده تکمیل می‌شود و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه در «طرح شهید سلیمانی» ۵۳ فضای ورزشی برای مدارس کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: به همت ویژه معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش این تعداد فضای پیش بینی شده برای استان از نظر جمعیت دانش آموزی در رتبه اول کشور قرار دارد.
رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: از مجموع ۳ هزار و۸۶۰ دانش آموز عشایری استان، دو هزار و۲۰۰ دانش آموز در ۵۷ مدرسه بخش زیلایی مشغول به تحصیل هستند.
مختار اندرخور افزود: مهمترین مشکل مدارس عشایری بخش زیلایی نبود هنرستان فنی و حرفه‌ای، کمبود تجهیزات آموزشی در مدارس و نامناسب بودن سرویس‌های بهداشتی مدارس است و ۲۵ مدرسه نیز نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

 


کد مطلب: 446287

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446287/سرانه-فضای-ورزشی-مدارس-عشایری-بخش-زیلایی-صفر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1