کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

شورای ششم ضعیف ترین شورای شهر دهدشت

7 فروردين 1401 ساعت 19:23

اعضای شورای شهری که قول داده بودند تحولی شگرف در این سامان ایجاد کنند،میبینیم حالا در کوچک ترین کار، رسیدن به مبلمان شهری و خدمت رسانی به مردم هم لنگ میزنند و شاهد کنده کاری هایی هستیم که ماه ها رها شده است،بوی مشمئز کننده جداولی که ماه ها پاکسازی نشده اند تا زندگی را به کام مردم تلخ کنند‌.


با گذشت ۸ ماه از آغاز به کار شورای ششم،شهرداری دهدشت همچنان با سومین سرپرست اداره میشود  و اقدام ماندگاری از سوی این شورا صورت نگرفته است به گونه ای که بسیاری از شهروندان از این شورا به عنوان ضعیف ترین شوراهای شهر نام میبرند.
شورای شهرِ کت و شلوار پوشی که در ایام انتخابات وعده داده بودند هر کدام به نحوی  سهمی در شکوفایی و ارتقا عمرانی و فرهنگی و...شهر داشته باشند ولی حال به نظر می رسد برخی از اعضا به شکل انفرادی کار می کنند و دایما در تقابل با یکدیگر و حتی شهروندان هستند.!
اعضای شورای شهری که قول داده بودند تحولی شگرف در این سامان ایجاد کنند،میبینیم حالا در کوچک ترین کار، رسیدن به مبلمان شهری و خدمت رسانی به مردم هم لنگ میزنند  و شاهد کنده کاری هایی هستیم که ماه ها رها شده است،بوی مشمئز کننده جداولی که ماه ها پاکسازی نشده اند تا زندگی را به کام مردم تلخ کنند‌.
 آیا چشم بینایی نیست یا وجدان بیداری که این کاستی هایی که برای مردم دنیا حقوق شهروندی محسوب می شود برای شهر ما تبدیل به آرزو گشته است را ببیند.!
چرا شورای شهر که عرضه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ندارد،پیگیر مطالبات میلیاردی شهرداری دهدشت از دستگاه های دیگر نیست و از طریق دستگاه های قضایی پیگیری نمیکند؟
مگر این شورا همان هایی نیستند که برخی از آنها در آغاز به کار فعالیت خود از سوی فرماندار سابق کهگیلویه دارا کریمی نژاد خائن به رای مردم معرفی شدند(کلیک کنید)،اکنون نیز مردم انتظار دارند فرماندار جدید کهگیلویه و امام جمعه هم دربرابر کاستی و کم کاری انها ساکت ننشینند .!
اگر هم کاری از دستتان ساخته نیست،پیشنهاد میشود، استاندار دولت مردمی را به دهدشت دعوت کنید تا از نزدیک وضعیت بغرنج دهدشت را بنگرد و ناله سوزناکی از دل سر دهد شاید روزنه امیدی برای نجات این سامان پیدا
شود.

------------------------------------------
گزارش از سیده فاطمه خطیبی


کد مطلب: 446266

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446266/شورای-ششم-ضعیف-ترین-شهر-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1