کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با امضای تفاهم نامه ای اختصاص یافت؛

۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضا‌های ورزشی مدارس مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

6 فروردين 1401 ساعت 15:01

در راستای اجرای نهضت ملی ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه ای و برنامه‌های تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی مطابق با سند تحول بنیادین، تفاهم نامه همکاری بین دکتر صادق ستاری‌فرد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد انعقاد شد.


در راستای اجرای نهضت ملی ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه ای و برنامه‌های تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی مطابق با سند تحول بنیادین، تفاهم نامه همکاری بین دکتر صادق ستاری‌فرد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و حسنعلی عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد انعقاد شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در این جلسه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به لزوم ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و با اشاره به اینکه سرانه ورزشی کشور در حال حاضر ۰/۳ متر مربع است گفت: با تلاش همکاران برای اولین بار از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها در حوزه تربیت بدنی و سلامت، تلاش داریم با مشارکت خیرین، نهادهای انقلابی و... نسبت به برقراری عدالت تربیتی از حیث دسترسی به فضای ورزشی درون مدرسه ای مناسب اقدام نماییم.
صادق ستاری فرد افزود: با رویکرد طراحی، بهسازی و متناسب سازی فضا‌ها و اماکن ورزشی، تفاهم نامه همکاری تنظیم نموده و تلاش می‌نماییم که تا سال آینده نتایج این تفاهم در ورزش دانش آموزی نمایان شود.
در این تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است که به حساب اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد واریز شده است.
ستاری فرد گفت: این پروژه‌ها با عنوان طرح شهید سلیمانی در مدارس مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد، (۸ سالن ورزشی ، ۴۰ زمین چمن مصنوعی و ۵ زمین ساحلی) ساخته خواهند شد.
در پایان مقرر شد فضاهای شناسایی شده با اعتبارات اختصاص یافته مربوطه تا پایان شهریور 1401 به بهره برداری برسند.


کد مطلب: 446222

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446222/۱۴۵-میلیارد-ریال-اعتبار-توسعه-فضا-های-ورزشی-مدارس-مناطق-محروم-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1