تاریخ انتشار
شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۲۳
کد مطلب : ۴۴۶۱۹۷
در جشن نوروزگاه شهرستان باشت؛

طعنه سید ناصر به تاجگردون؛ حتی یک برگ کاغذ برای من نگذاشتی!

۷
۱
طعنه سید ناصر به تاجگردون؛ حتی یک برگ کاغذ برای من نگذاشتی!
کبنا ؛نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: برای له کردن سر افعی بیکاری تلاش کرده و وارد میدان خواهیم شد.
 به گزارش کبنا، سید ناصر حسینی‌پور در جشن فرهنگ و هنر روستای کلگه امیرشیخی باشت ضمن تبریک ایام نوروز اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ چند روز قبل از سوی مجلس به دولت ابلاغ شده است.
  وی بیان کرد: برای اجرای این کار مجلس در سه شیفت شبانه روز و گاهی اوقات نیز تا ساعت ۱۱ شب کار کرده تا بتواند این لایحه را هر چه زودتر ارائه دهد.
       
  نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این لایحه توجه بیشتری به مناطق محروم و نقاط آسیب پذیر و توسعه نیافته شده است، تصریح کرد: بخش عظیمی از طرح‌های گچساران و باشت به دلیل نداشتن ماده ۲۳ در لایحه بودجه حذف شده بودند.
  حسینی پور عنوان کرد: زمانی که وارد کمیسیون تلفیق شدیم با پروژه‌ها و برنامه‌های حذف شده بسیاری که ماده ۲۳ را نداشتند مانند پروژه فاضلاب باشت و گچساران و بخشی از طرح‌های مهم دیگر روبرو شدیم.
   وی گفت: با تلاش‌های بسیار و چانه زنی‌های لازم توانستیم همه طرح‌هایی که ماده ۲۳ را نداشتند برگردانده و در لایحه بودجه ۱۴۰۱ وارد کنیم. 
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هزار میلیارد ریالی که آقای قالیباف به عنوان هدیه به ما عیدی دادند را بر اساس عدالت بین تمام طرح‌ها تقسیم کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: شبی نیست که به درد و رنج بیکاری جوانان دیارم فکر نکنم، محال است وارد شهر یا روستایی بشوم و با درخواستی از سوی خانواده‌ای که چند نفر از فرزندان آنها تحصیلات عالی دارند و هم اکنون بیکار هستند مواجه نشوم.

 حسینی پور با اشاره به اینکه معضل بیکاری جوانان یک درد و رنجی است که خانواده‌ها از آنها رنج برده و ما نیز برای حل این موضوع تلاش می‌کنیم، بیان کرد: زمانی که دفترم را در بهارستان به عنوان نماینده این دو شهرستان تحویل گرفتم حتی یک برگ دفتر از سوابق گذشته به دست من ندادند.
 وی افزود: وقتی وارد سامانه خودم در بهارستان شدم هیچ نامه یا مکاتبه‌ای از ۴ سال یا ۸ سال گذشته در سامانه وجود نداشت که بتوانم از طریق آنها سوابق هر کار یا مشکلی را پیدا کرده و پیگیری کنم.
  نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نمایندگان دیگر سؤال کردم شما هم مانند من بدون سوابق مکاتبات مجموعه خود در سامانه هستید، که آنها گفتند سوابق سامانه ما موجود است، گویا تنها سامانه من بدون هیچگونه سوابق و مکاتبه‌ای بوده است.

 حسینی پور اضافه کرد: وقتی خواستم در لایه ۱۴۰۱ پروژه پرتودهی هسته‌ای تحقیقات مرکز جهاد کشاورزی امامزاده جعفر را در لایحه بودجه سال‌های قبل پیدا کنم، بسیار گشتم تا توانستم دکتری که دارای مدرک دکترای هسته‌ای کشاورزی در یکی از مراکز استان‌ها بوده را پیدا کرده تا چندین برگ کاغذ به من بدهد و من بتوانم آن را در لایحه بودجه ۱۴۰۱ بیاورم و بر اساس آن با رئیس سازمان انرژی آقای اسلامی مکاتبه کنم.
  وی گفت: به عنوان یک نماینده کار خود را اینگونه در مجلس شورای اسلامی آغاز کرده‌ام، به شما قول می‌دهم که هیچ وعده‌ای نداده‌ایم و هیچ وعده‌ای نخواهیم داد که بادکنکی گونه باشد.
  حسینی پور اظهار کرد: روزم را برای ایجاد اشتغال با حرف‌های شدنی و شناسایی سرمایه گذاران و ورود کسانی که می‌توانند بر اثر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گچساران و باشت وارد میدان بشوند خواهم گذاشت.
  نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: برای حدود ۱۸ پروژه شبانه روز تلاش کردیم و تا عملی شدن آنها از پا نخواهیم نشست.

 حسینی پور عنوان کرد: به شما قول می‌دهیم برای میدانی شدن شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنم، عده‌ای بعد از فرمایشات ایشان می‌آیند و تأییدیه می‌دهند در صورتی که وقتی رهبر معظم انقلاب صحبت کردند مسئولین جمهوری اسلامی باید وارد عمل شده و حرف رهبر را میدانی کنند نه اینکه تازه آن را بیایند و تأیید کنند.
  وی با اشاره به اینکه همه ما لبیک گوی مقام معظم رهبری هستیم، گفت: نمی‌گویم که می‌توانیم همه آنچه را که رهبر فرمودند میدانی کنیم اما یک قول را به خودمان و وجدان می‌دهیم که با نظر کارشناسانه و دلسوزانه از تمام ظرفیت کسانی که در تهران و شهرستان‌های دیگر حاضر هستند در گچساران و باشت سرمایه‌گذاری کنند با اجماع و اتحاد قلبی مجلس و دولت از آنها استقبال کرده و له کردن سر اژدها و افعی چند سر بیکاری تلاش خواهیم کرد.
  وی گفت: امسال نیز برای طرح‌ها و پروژه‌های وارد میدان می‌شویم که بتوانیم از خانواده‌های دارای چند جوان تحصیلکرده و بیکار در این پروژه‌ها استفاده کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هیچ کاری نمیکنی فک نکنیم اول اونایی ک حق مضاءف ب گردنتون دارن راضیشون کنید بقیه فبا
M
Iran, Islamic Republic of
الکی قول نده، تو نتونستی که ی آزمون مسموم رو باطل کنی و یا کاری کنید که مثل شهرهای دیگه از جمله ماهشهر و شیراز نفرات بومی استان را مشغول کار کنید، دیگر وعده توخالی ندهید. واقعاً متاسفم!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا به حراست و بازرسی مجلس شکایت نکردید بایگانی را نمی تونند امحاء کنند زودتر اقدام کنید و از کسانی که اوراق را از بین برده اند شکایت کنید
شهریار
Romania
تو را پیغمبرت سید ناصر حضرت عیاسی تو میخوایی چکار کنی تو هنوز دنباله مسائل هسته ای هستی بوا ولمون کن تورا پیغمبرت تو بگو چقدر پول اوردی تو شهر تو بگو چند جوان کار بهش دادی تو بگو چه کردی با مردم شهرستان باشت وگچساران دست از تخریب بردار هیچ عهدی برای این شهرستانها مثل تاج نمیشه
ممکن
Iran, Islamic Republic of
اگر کمی بررسی کنید میبینید که همه ی آزمونای هلدینگ خلیج فارس اعتراض برشون وارد شده و میگفتن باید لغو بشه نمونشم آزمون پالایشگاه بیدبلند بهبهان، که لغو نشد و درآینده هم با همه ی اعتراض ها لغو نخواهد شد...مورد اصلی دیگه اینه که هلدینگ خلیج فارس یه قانون اصلی داره که به هیچ وجه نمیشه اجراش نکرد...زمانی که تعداد افراد استخدامی بالای ۲۰۰ نفرباشه ،آزمون باید بصورت سراسری و کشوری برگزار بشه، حالا شما برید پیدا کنید ببینید خود رئیس هلدینگ جایی این قانون رو نقض کرده؟؟
Iran, Islamic Republic of
تا کی طعنه می زنید
این حرفای خاله زنکی رو ول کنید
مردم کار میخوان
اگر مشکل کاغذ هست براتون بفرستیم
ازین جو مسموم خسته شدیم
A
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم...
یا سیاست نیاریم یا سیاست مو و خو مو رحم نیکنیم...
فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
فایل های مرتبط
1