کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت سال نو

2 فروردين 1401 ساعت 2:54

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت سال نو، پیام تبریک را صادر کرد.


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت سال نو، پیام تبریک را صادر کرد.
در متن سرهنگ دوم فرزین جمشیدی آمده است:
«یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الی احسن الحال.
سال 1400 با تمام فراز و نشیب‌ها و تلخی‌ها و شیرینی‌هایش در عبور قهری زمان به تاریخ پیوست، اما بر اساس تعالیم قرآن کریم، نگاه به گذشته برای ساختن آینده امری عالمانه و پسندیده است. 
پس با تمام وجود ارج می‌نهیم، همه کسانی را که با ایمان و خلوص برای تعالی و پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان ایران مجاهدانه تلاش نموده‌اند؛ به ویژه شهدای والامقام عرصه نظم و امنیت و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام.
حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است. این پدیده، فرصتی نو برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن می باشد.
نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حالاست که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است.
در آستانه شکوفایی و آغاز رویش طبیعت و با توجه به شعار نوروزی" پلیس هوشمند، قانون مداری، نشاط بهاری،" پلیس آمادگی هرگونه مأموریت و خدمت‌رسانی به هم شهرستانی ها ی عزیز را در ایام نوروز و طول سال جدید داشته و برای برقراری نظم و امنیت از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.
اینجانب آغاز سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)،ملت بزرگ ایران، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کهگیلویه و بویر احمد به ویژه شهرستان بهمئی و به ویژه همکاران سخت کوش و پرتلاشم در نیروی انتظامی و خانواده محترمشان، تبریک و تهنیت عرض نموده و احسن الحال را برایشان آرزومندم.
سرهنگ دوم فرزین جمشیدی 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی


کد مطلب: 446070

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446070/پیام-تبریک-فرمانده-نیروی-انتظامی-شهرستان-بهمئی-مناسبت-سال-نو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1