کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رهبر انقلاب در سالهای اخیر به تولید، تاکید جدی داشتند و این تاکید در صحبت های معظم له در سال ۱۴۰۱ نمود بیشتری داشت

تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی از دیدگاه مشاور جهادی محمدباقر قالیباف

2 فروردين 1401 ساعت 2:03

مشاور جهادی دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۱ گفت: رهبر انقلاب در سالهای اخیر به تولید، تاکید جدی داشتند و این تاکید در صحبت های معظم له در سال ۱۴۰۱ نمود بیشتری داشت.


مشاور جهادی دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۱ گفت: رهبر انقلاب در سالهای اخیر به تولید، تاکید جدی داشتند و این تاکید در صحبت های معظم له در سال ۱۴۰۱ نمود بیشتری داشت.
به گزارش کبنا، وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در دنیا بدنبال عزت و استقلال است و در این زمینه باید پویاتر عمل کند گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی و حکومتهای جبار نمی خواهند اجازه دهند تا ایران در مسیر عزت و استقلال حرکت کند و سالیان سال با توطئه و ترسیم انواع جنگهای نظامی، اقتصادی، سیاسی، و فرهنگی بدنبال زمین زدن کشور بودند و بحمد الله مقاومت و حضور مردم در صحنه ها باعث شکست و خفت آنها شده است.
کریمی مسئله تولید و ارتباط آن با دانش بنیان ها و اشتغال را در کلام رهبری را مهم خواند و افزود: مقام معظم رهبری تولید را با اهمیت دانستند و بر روی ان تاکید دارند که به  اشتغال‌آفرینی منجر شود.
وی تولید را نیاز اصلی کشور ارزیابی کرد و گفت: با تولید و افزایش تولید اقتصاد و اشتغال پویا می شود و با مطرح شدن شعار سال در بیانات مقام معظم رهبری و عمل مسئولان می توان شاهد تحول در جامعه باشیم.
 مشاور جهادی دکتر قالیباف با اشاره به ظرفیت های کشور در حوزه های انرژی، کشاورزی، آب، منابع انسانی، گردشگری،منابع معدنی گفت: مسئولان دولتی، نخبگان و سرمایه گذاران برای افزایش تولید مبتنی بر دانش پای کار بیایند تا اقتصاد و اشتغال رونق بگیرد.
کیمی یکی از دغدغه های جدی کشور، بیکاری جوانان دانست و تصریح کرد: با توجه به این  امر مهم باید به سمتی حرکت کنیم که رشد تولید همراه با  اشتغال ایجاد شود.
وی با تاکید بر اینکه وقتی تولید افزایش پیدا کند، رشد اقتصادی نیز به تبع آن  رقم خورده و تورم نیز کاهش پیدا می کند اذعان کرد: پس با تامین منابع مالی، کشور نیز در مسیر رشد  اقتصادی پیشرفته گام بر خواهد داشت و از تحریم ها عبور می کنیم.
 مشاور جهادی دکتر قالیباف به مسئله شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و اضافه کرد: بدون تردید با حمایت از دانش بنیان ها به رونق اشتغال و درامد زایی خیلی می توان کمک کند و با کمک دولت و مجلس هم اگر موانعی بر سر راه تولید وجود دارد برداشته شود و تا با افزایش و تقویت دانش بنیان ها در جهت رشد تولید و اشتغال قدم های مثمر مثمری را در سال ۱۴۰۱ دارند.
 وی گفت: توقع دارم مسئولان در سال جدید با حرکت جدی و جهادی همچنین همت عالی تلاش کنند تا شاهد رونق اقتصادی، اشتغال پویا و تولید قابل قبول در همه حوزه ها باشیم.


کد مطلب: 446068

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446068/تولید-دانش-بنیان-اشتغال-زایی-دیدگاه-مشاور-جهادی-محمدباقر-قالیباف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1