کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خزانه / احمدزاده: تمام اعتبارات باید جذب شود / آرام: اعتبارات بی‌سابقه بود

1 فروردين 1401 ساعت 12:25

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل خزانه استان بازدید کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل خزانه استان بازدید کرد.
به گزارش کبنا، روز یکشنبه (29 اسفند ماه 1400) سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره کل خزانه استان بازدید کرد.
غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد  در این دیدار در گزارشی وضعیت اعتبارات، تخصیص و نقدینگی استان را تشریح کرد و  اظهار داشت: از محل نفت 48 میلیارد تومان، اعتبارات استانی 63 میلیارد تومان، توازن منطقه‌ای 63 میلیارد تومان، اعتبارات مناطق کمتر توسعه یافته 22 میلیارد تومان و سایر موارد همانند؛ زلزله 50 میلیارد تومان و بحران 21 میلیارد تومان و سایر ردیف‌ها هم مبالغی به صورت نقد به حساب خزانه استان کهگیلویه و بویراحمد واریز شد.
وی افزود: درآمدهای پیش بینی شده استان وصول گردیده و ۱۳ درصد نیز مازاد درآمد داشتیم که ۱۵ میلیارد تومان مازاد درآمد به حساب استان واریز شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد از محل اسناد خزانه اسلامی نیز 650 میلیارد تومان می‌باشد که چنین اعتباراتی نسبت به سنوات گذشته بی‌سابقه بوده است.
آرام در پایان صحبت‌هایش از نمایندگان و استاندار به منظور تلاش برای جذب اعتبارات تشکر کرد.
احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید همه اعتبارات استان جذب شود.






کد مطلب: 446045

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446045/دیدار-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-خزانه-احمدزاده-تمام-اعتبارات-باید-جذب-شود-آرام-بی-سابقه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1