تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۴۵۹۸۹
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد؛

هرگونه عادی انگاری در برابر امیکرون خطرآفرین است/ تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تعطیلات نوروز

۰
هرگونه عادی انگاری در برابر امیکرون خطرآفرین است/ تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تعطیلات نوروز
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سیدجواد هاشمی مهر روز شنبه (28 اسفندماه 1400) در آخرین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا سال ۱۴۰۰ گفت: ایام تعطیلات نوروز همه مراکز اسکان مسافران، اقامتگاه ها، محل های گردشگری و تفرجگاهی به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی مورد نظارت دقیق باشد.
وی با اشاره به اینکه، شهرهای استان از رنگ بندی قرمز خارج شده‌اند، تاکید کرد: در حفظ شرایط موجود باید علاوه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و خود مراقبتی از دورهمی ها و حضور در تجمعات پرهیز شود.
وی عادی‌انگاری را یکی از عوامل اصلی شیوع بیماری امیکرون بیان کرد و افزود: هرگونه کوتاهی در رعایت اصول بهداشتی باعث  شیوع این ویروس می شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بر ضرورت پیش ‌بینی، پیشگیری و درمان در مبارزه با امیکرون تاکید کرد و گفت: ویروس امیکرون تغییر شکل می‌ دهد و مشاهده سویه جدیدی از آن در دنیا اعلام شده است.
هاشمی مهر از تلاش یک ساله کادر درمان و همکاری مردم عزیز استان طی یکسال گذشته در خصوص مبارزه جدی با ویروس کرونا تقدیر کرد گفت: ضرورت دارد این تلاش ها و مراقبت در ایام تعطیلات نوروز با توجه بیشتری به شیوه نامه های بهداشتی ادامه داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مسئولین دانشگاه ها و آموزش و پرورش در استان آمادگی لازم برای کلاس های به صورت حضوری را بعد از تعطیلات نوروزی داشته باشند.
هاشمی مهر با تبریک سال نو به مردم استان و حوزه بهداشت و درمان اظهار امیدواری کرد: مردم استان یک نوروز بانشاط را همراه با صحت و سلامت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی سپری کنند.
وی با تاکید بر اینکه، مردم استان خطر اُمیکرون را جــدی بگیرند، نسبت به عادی انگاری وغالب شدن سویه اُمیکرون دراستان توجه جدی داشته باشند گفت: برای سلامت جان مردم همه ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها ومصوبات ستاد کرونا درشرایط همه گیری این بیماری هستیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، اثرگذاری رسانه به خصوص صدا و سمیای استان در آگاهی ‌بخشی به مردم در برابر امیکرون را مهم دانست و تصریح کرد: طبق پیش بینی های ستاد مقابله با کرونای استان و ستاد ملی، این سویه شدت می گیرد.
هاشمی مهر به تبیین مخاطرات سویه اُمیکرون به مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان مربوطه در حوزه های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مخاطرات شیوع بیماری اقدام کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، تزریق دز سوم واکسن کرونا نقش مهمی در جلوگیری از امیکرون دارد گفت: کاهش ابتلا، بستری ها و فوتی ها با تزریق دز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
1