کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

چرا استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلوی افتتاح پروژه فیبرنوری کاکان را گرفت؟ ( + فیلم )

27 اسفند 1400 ساعت 20:31

استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلوی افتتاح پروژه فیبرنوری و اینترنت پُرسرعت کاکان را گرفت و گفت: باید کل پروژه آماده افتتاح شود و بهره‌برداری از آن را به زمان دیگری موکول کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلوی افتتاح پروژه فیبرنوری و اینترنت پُرسرعت کاکان را گرفت و گفت: باید کل پروژه آماده افتتاح شود و بهره‌برداری از آن را به زمان دیگری موکول کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (27 اسفند ماه 1400) سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد و مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به منطقه کاکان سفر کردند و قرار بود در این سفر پروژه فیبرنوری و اینترنت پرسرعت کاکان به بهره‌برداری برسد که احمدزاده در اقدام جالبی جلوی بهره‌برداری این پروژه را گرفت.
بنا بر این گزارش، در این سفر که قرار بود پروژه فیبرنوری و اینترنت پرسرعت کاکان افتتاح شود مردم به دلیل تکمیل نبودن پروژه نسبت به افتتاح آن اعتراض کردند و وقتی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد متوجه این موضوع شد با مردم همراهی کرد و حرف مردم را حق دانست و از افتتاح آن جلوگیری کرد.
           
احمدزاده در ادامه با بیان اینکه وضو مقدمه نماز است، گفت: وقتی پروژه کامل شد، آن را افتتاح خواهیم کرد تا همه مردم از آن بهره ببرند و راضی باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افتتاح پروژه در وقت دیگری افتتاح خواهد شد. 
به گزارش کبنا، مردم وقتی همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را دیدند با «صلوات» و «احسنت» گفتن استاندار را همراهی کردند.
کار خوب مردم کاکان و مطالبه‌گری افتتاح کامل پروژه فیبرنوری می‌تواند الگو باشد.


کد مطلب: 445969

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445969/چرا-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-جلوی-افتتاح-پروژه-فیبرنوری-کاکان-گرفت-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1