تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۴۵۹۳۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی:

به قول‌هایی که به مردم مناطق محروم دادم پای‌بندم/ حل ریشه‌ای مشکل اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد/ دستور وزیر نفت برای گازرسانی به سیلاب‌وکلوار و مورزرد

۰
به قول‌هایی که به مردم مناطق محروم دادم پای‌بندم
کبنا ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روستا به روستا و نقطه به نقطه از مناطق استان بازدید می‌کنم، گفت: به قول‌هایی که به مردم دادم پای‌بندم.
 سید علی احمدزاده در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی دنا با تبریک نیمه شعبان به مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: امنیت پایدار امروز را مرهون عزیزانی هستیم که در صحنه‌های سخت مبارزه با توطئه‌های پیچیده دشمن در زمینه‌های مختلف فعال هستند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش سربازان گمنام امام زمان در امنیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان افزود: کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های امن و سبز در مسائل امنیتی است و مشکل امنیتی در استان وجود ندارد، چند هزار میلیارد تسهیلات سرمایه‌گذاری که در اختیار استان است که به افراد سرمایه‌گذاری که دنبال ایجاد اشتغال و تولید هستند داده خواهد شد که برای شناخت از پیشینه این سرمایه‌گذاران نیازمند استفاده از ظرفیت سربازان گمنام است.
 وی در ادامه به عملکرد ۶ ماه خود به عنوان استاندار اشاره کرد و گفت: دو روز قبل از سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه شدم و دولت در ۹ مهر به استان سفر کرد به همین جهت زمان کافی نبود تا آنچه نیاز استان است را مطالبه کنیم بنابراین بر مدیریت قبل از خودمان تکیه کردیم.
 وی بیان کرد: سفر رئیس جمهور مصوبات خوبی داشت و ۲۲ هزار میلیارد تومان ارزی و ریالی برای استان مصوب شد که عمده مصوبات ارزی در خصوص پتروشیمی و صنعت نفت، توسعه میادین و اکتشافات نفتی بوده است که اشتغال و تولید مناسبی ایجاد خواهد شد، ضمن اینکه در حوزه راه روستایی، کشاورزی، اشتغال و سایر بخش‌ها تسهیلاتی به استان اختصاص داده شد.
 مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بعد از سفر دولت بازدید از مناطق محروم استان را در برنامه قرار دادم و به سیلاب وکلوار محروم رفتیم در این سفر هم قول‌هایی به مردم دادیم که بخشی از آن عملیاتی شدند.

 احمدزاده عنوان کرد: کلنگ‌زنی پروژه گاز رسانی به زیلایی، رفع مشکل اینترنت و برطرف شدن آلودگی آب آشامیدنی از جمله کارهایی بود که انجام دادیم.
 مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بازدید از منطقه مورزرد زیلایی مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده کردم، گفت: این منطقه جاده دسترسی مناسب ندارد اگر فردی بیمار شود یا بچه‌ای به دنیا بیاید مردم با رنج و سختی فراوانی مواجه می‌شوند که جاده دسترسی مورزرد تا احداث می‌شود.
 احمدزاده با بیان اینکه برایم مهم است که نقطه به نقطه و روستا به روستا کهگیلویه و بویراحمد را زمینی بازدید کنم گفت: ۳۰ میلیارد تومان از محل سفر به مورزرد اختصاص داده شد ضمن اینکه به همه مناطق زیلایی گازرسانی انجام می‌شود.
 وی تصریح کرد: در روزهای گذشته دیداری با وزیر نفت داشتیم و در خصوص گازرسانی به مورزرد رایزنی کردیم، سرانه گازرسانی برای هر خانوار ۴۵ میلیون تومان است که برای مناطق سیلاب و کلوار و مورزرد از وزیر دستور گرفتیم که در سال ۱۴۰۱ عملیات گازرسانی آغاز می‌شود.
 وی با بیان اینکه ۶۳ روستا در مناطق مختلف قلعه رئیسی تا زمستان ۱۴۰۱ از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد، گفت: برای آسفالت راه‌های روستایی اعتباراتی اختصاص داده شد، همچنین ۷۰۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات سفر دولت به استان اختصاص داده شد که از این اعتبارات برای تحول در گازرسانی استفاده خواهیم کرد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شروع کارم در جهاد سازندگی بود به همین دلیل با کار جهادی بیگانه نیستم، گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به توسعه کهگیلویه و بویراحمد دارد لذا از همه همکارانم می‌خواهم جهادی پای کار باشند تا بتوانیم در شاخص‌هایی از جمله راه روستایی، آب آشامیدنی، گاز رسانی و اشتغال تحول ایجاد کنیم.
 وی با بیان اینکه به جاده درجه یک باشت_ پل بریم_ قلعه رئیسی_ دیشموک و باغملک اعتبار اختصاص داده می‌شود، گفت: به جاده جاورده_ دم عباس هم اعتبارات اختصاص داده شده است.
 مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر به بهمئی و توجه به خواسته‌های مردم این مناطق گفت: به قول‌هایی که به مردم در سیلاب و کلوار، مور زرد، پوله، سادات چاهن و سایر مناطقی که طی این ایام بازدید کردم دادم پای‌بندم.
 وی با بیان اینکه نه تنها روستاها و مناطق محروم بلکه برای شهرهای استان هم رایزنی کردیم، گفت: در دیدار با وزیر نفت خواستار اختصاص اعتبار به پل‌های سوم و چهارم یاسوج، کمربندی پر خطر یاسوج، حاشیه رودخانه بشار، لیکک و ورودی شهرها بودیم که با بخشی موافقت شد و برخی‌های درخواست‌ها در حال بررسی است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در کنار توسعه حوزه عمرانی از بخش اقتصادی غافل نشدیم گفت: بعد از ۵ سال سهمیه احداث مرغداری به استان داده شد و آمادگی داریم تسهیلات در اختیار متقاضیان احداث مرغ گوشتی و تخم‌گذار، همچنین کشتارگاه قرار دهیم. 
وی از مردم روستاهای چین، لوداب، سرفاریاب، طسوج و سایر مناطقی که هنوز از آنها بازدید نکرده عذرخواهی کرد و گفت: با مشارکت سپاه فتح روستا به روستا اشتغال ایجاد خواهیم کرد تا مشکل اشتغال ریشه‌ای حل شود. 
احمدزاده در پایان صحبتی برای جوانان داشت و با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال از هیچ فرصتی دریغ نخواهد کرد یادآور شد: دنبال ایجاد صنایع بزرگ هستیم و امیدوارم اقدامات و تلاش‌ها به جایی برسد که جوانی بیکار نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
1