تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۴۴۵۹۱۴
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

اقدامات پیشگیرانه و مراقبت‌های ضد سرقت در استان افزایش می‌یابد / همه جانبه حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستم

۰
اقدامات پیشگیرانه و مراقبت‌های ضد سرقت در استان افزایش می‌یابد / همه جانبه حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستم
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای افزایش ضریب امنیت، اقدامات پیشگیرانه و مراقبت‌های ضد سرقت در استان افزایش می‌یابد. 
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت در استان گفت: سرقت در زمان‌ها و محل‌ها و در جوامع مختلف بوده اما موضوعی که از ابتدای پیدایش سرقت تاکنون ثابت مانده زشتی آن در جوامع و مذموم بودن ماهیت آن در ادیان الهی به خصوص دین مبین اسلام است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به ورود از طریق فرهنگ سازی، تقویت اعتقادات و ایجاد افزایش بازدارندگی در جامعه در مقابله با سرقت تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه، همواره با مرتکبین سرقت برخورد و مقابله شده است، افزود: عوامل مؤثر و انگیزه سرقت در سارق و مقابله با سرقت و اقدامات پیشگیرانه باید مورد توجه باشد.
دکتر احمدزاده با بیان اینکه، سرقت ابعاد مختلف، گسترده و پیچیده‌ای دارد و حکوکت هم به صورت گسترده و به شدت با آن درگیر است و مبارزه می‌کند، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی موظفند از اموال دولت حفاظت کنند و حراست‌ها فعالتر عمل نمایند. 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به ایجاد امنیت محله محور، توجه و نظارت بیشتر، رصد و کنترل در مناطق سرقت خیز، مجهز شدن به سامانه پایش و افزایش گشت‌ها تاکید کرد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز این مراقبت‌ها بیشتر شود.

وی با بیان اینکه؛ تربیت و آموزش نیروهای حرفه‌ای در مبارزه با سرقت و راهکارهای مناسب برای کاهش سرقت بکار گرفته شود، گفت: علاوه بر گشت‌ها و کنترل‌ها، باید خودمراقبتی مردم از اموال و همچنین در دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود.
 احمدزاده، امنیت جان و مال مردم را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: برای افزایش ضریب امنیت و جلوگیری  و کاهش انواع سرقت‌ها، تشکل‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های انتظامی و امنیتی را کمک و همراهی کنند.
استاندار با تاکید بر اینکه، نیروی انتظامی در سرعت عمل در تعقیب و شناسایی سارقان و در خصوص سرقت‌ها بسیار حساس و جدی باشد، ابراز داشت: به دنبال راهکارهای جدید مقابله و پیشگیری باشید.
وی با بیان اینکه، برخی از سرقت‌ها مانند سیم و کابل برق باعث می‌شود تا چند روستا را با مشکل جدی مواجه سازد و تمام خدمات عمومی آن منطقه را مختل سازد گفت: این موضوع مهم باید با جدیت کنترل و به آن پرداخته شود.
استاندار به زیر نظر داشتن محل‌های عمومی به صورت محسوس و نامحسوس، شناسایی محل‌های ویژه تردد سارقان و ایجاد محیط ناامن برای آنها و برخورداری پلیس به امکانات مدرن و افزایش کارآیی آن‌ها تاکید کرد و گفت: حمایت و همکاری مردم در این خصوص بسیار مهم است.

استاندار به پویش مردمی در خود مراقبتی و همکاری با نیروی انتظامی و امنیتی با موارد مشکوک و افزایش و تقویت گشت رضویون و کلانتری‌ها تاکید کرد و گفت: صمیمانه از نیروی زحمت کش نظامی و انتظامی که شبانه روز در ارتقای ضریب امنیت و آرامش مردم و حفاظت و مراقبت از جان و مال مردم تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی تصریح کرد: برادران نیروی انتظامی در سرما و گرما  و به طور شبانه روزی و در تعطیلی و غیر تعطیلی و در شرایط خطر و بطور مستمر فعال و مشغول خدمت و مسئول امنیت و آرامش مردم هستند و باید به لحاظ امکانات و ابزار و بطور همه جانبه پشتیبانی و حمایت شوند. 
استاندار هم گفت: همه جانبه پشتیبان برادران و عزیزان زحمت کش، خدوم و فعال نیروی انتظامی استان هستم و از هرگونه همکاری و کمک دریغ نخواهم کرد و دستگاه‌های اجرایی همه موظفند در حد لازم همکار و حامی عزیران نیروی انتظامی استان باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
1