کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فردا (چهارشنبه 25 اسفند ماه 1400)؛

مراسم معارفه سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

24 اسفند 1400 ساعت 19:21

سرپرست فعلی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا ساعت 10 صبح مراسم معارفه سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.


سرپرست فعلی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا ساعت 10 صبح مراسم معارفه سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، بهروز جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، اظهار داشت: فردا چهارشنبه (25 اسفند ماه 1400) مراسم معارفه سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان عالی رتبه برگزار می‌شود.
وی گفت: عین‌الله دهقان با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
سرپرست فعلی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: برای آقای دهقان آرزوی موفقیت دارم و در صورت لزوم تمام تجربیات خود را در اختیار وی قرار خواهم داد.
جهانبخش همچنین از ورزشکاران و جامعه ورزشی عذرخواهی کرد و گفت: اگر در این مدت کوتاهی صورت گرفت. عذر مرا بپذیرید.
گفته می‌شود که عین الله دهقان از مسببین پخش صدای سید محمد تقی علوی مدیرکل اسبق اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بود. علوی مدیرکل اسبق ورزش و جوانان در تماس با حجت الاسلام پناهی رئیس وقت ستاد انتخاباتی «رئیسی» از سید ابراهیم رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری در دوره دوازدهم ریاست جمهوری حمایت کرده بود که اذعان می‌شود از طریق «دهقان» صدای علوی منتشر شد و رسانه‌ها و فضای مجازی نیز آن صدا را منتشر کردند.
علوی با تلفن همراه عین الله دهقان با حجت الاسلام پناهی رئیس وقت ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی تماس گرفته بود.
 مدیریت در ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد حرف و حدیث های زیادی تاکنون داشته و موضوع تماس تلفنی مدیرکل سابق در بحبوجه انتخابات و حاشیه های پس از آن تا هنوز در اذهان باقی مانده است. این روزها کسانی داعیه دار مدیریت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد شده اند که هیچ گونه سنخیتی با دولت مردمی آیت الله رئیسی ندارند و البته در موضوع تماس تلفنی معروف در انتخابات ریاست جمهوری 96 از جمله مسببین بودند.


کد مطلب: 445870

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445870/مراسم-معارفه-سرپرست-جدید-اداره-کل-ورزش-جوانان-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1