کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ستاد کرونا شهرستان کهگیلویه مطرح شد

فرماندار کهگیلویه: استعفا دهید، تا دلتان بخواهد مدیر انقلابی داریم

6 اسفند 1400 ساعت 23:50

سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه گفت: مدیری که با این شرایط نمی‌تواند، کار کند از صبح شنبه استعفایش را تحویل بدهد، تا دلتان بخواهد، مدیر انقلابی در شهرستان برای خدمت است.


سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه گفت: مدیری که با این شرایط نمی‌تواند، کار کند از صبح شنبه استعفایش را تحویل بدهد، تا دلتان بخواهد، مدیر انقلابی در شهرستان برای خدمت است.
به گزارش کبنا، سید عبدالعزیز موسوی در ستاد کرونای شهرستان با گلایه از برخی مدیران که به بهانه مختلف پای کار نیستند، اظهار داشت: تمام مسئولان شهرستان کهگیلویه باید در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی باشند و اگر مدیری با این شرایط نمی‌تواند پای کار باشد از صبح شنبه استعفای خود را تحویل دهد.
موسوی افزود: در دولت انقلابی مدیران باید پای کار باشند و تا بخواهی مدیر در شهرستان برای خدمت است.
 وی در خصوص بازگشایی یا تعطیلی مدارس با اشاره به اینکه در حوزه روستایی کلیه مدارس باز بوده و در حوزه شهری نیز ابتدایی‌ها به صورت زوج و فرد به فعالیت خود ادامه می‌دهند، تصریح کرد: متوسطه دوم و سوم مدارس زیر ۱۰۰ دانش آموز با سقف کلاس ۱۵ نفر باز و مدارس بالای صد نفر همچنان تعطیل است و مهدکودک‌ها نیز این هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باز هستند.
 موسوی با اشاره به اینکه تالارها تعطیل و دفتر خانه‌های ثبت ازدواج موظف هستند با ظرفیت محدود مراسمات را برگزار کنند، بیان کرد: اماکن ورزشی سربسته تعطیل اما روباز با رعایت دستورالعمل‌ها باز هستند.
موسوی با بیان اینکه فعالیت تالارهای عروسی تعطیل می‌شود، افزود: دفاتر ثبت ازدواج موظف هستند با ظرفیت محدود مراسمات را برگزار کنند.
وی همچنین از تعطیلی اماکن ورزشی در محیط سربسته خبر داد و گفت:بیان کرد: مراکز روباز با رعایت دستورالعمل‌ها باز هستند.
فرماندار کهگیلویه خواستار خدمت جهادی مدیران شد و تاکید کرد: همه مدیران بایستی شبانه‌روز آماده ارائه خدمت باشند و اگر مدیری نمی‌تواند پای کار باشد استعفای او ضروری است.


کد مطلب: 445086

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445086/فرماندار-کهگیلویه-استعفا-دهید-دلتان-بخواهد-مدیر-انقلابی-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1