کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

۱۲۰۰ متر از اراضی در جاده پازنان دوگنبدان رفع تصرف شد

6 اسفند 1400 ساعت 22:25

یکهزار و ۲۰۰ متر مربع از زمین‌های دولتی حاشیه شهر دوگنبدان در محل جاده پازنان از دست سودجویان خارج شد.


یکهزار و ۲۰۰ متر مربع از زمین‌های دولتی حاشیه شهر دوگنبدان در محل جاده پازنان از دست سودجویان خارج شد.
به گزارش کبنانیوز، امروز جمعه (6 اسفندماه 1400) رییس اداره راه و شهرسازی گچساران با بیان اینکه یکهزار و ۲۰۰ متر مربع از زمین‌های دولتی حاشیه شهر دوگنبدان در محل جاده پازنان از دست سودجویان خارج شد، گفت: این میزان زمین به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت نیرو‌های یگان حفاظت راه و شهرسازی گچساران طی عملیاتی رفع تصرف شده است.
سعید کردلو با بیان اینکه سودجویان قصد داشتند از زمین‌های دولتی برای مرکز تعمیرات خودرو استفاده کنند، تاکید کرد: مردم در معاملات خود شرط احتیاط را رعایت کرده و بدانند که قرارداد‌هایی که در این زمینه در بنگاه‌های املاک بین اشخاص منعقد می‌شود وجاهت قانونی ندارد.
کردلو عنوان کرد: شهروندان پس از اخذ استعلامات لازم از اداره راه و شهرسازی، نسبت به خرید ملک اقدام کنند و هرگونه گزارش زمین‌خواری را با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی اطلاع رسانی کنند.
رییس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: پدیده زمین خواری و تصرف اراضی از طرف اشخاص سودجو به صورت سازماندهی شده انجام می‌شود و در این بین اشخاص دیگر از قبیل صاحبان و رانندگان ماشین آلات سنگین لودر، بیل مکانیکی، کامیون بنا‌ها و کارگران بدون اطلاع از قوانین و ناآگاهانه با زمین خواران همکاری می‌کنند.


کد مطلب: 445082

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445082/۱۲۰۰-متر-اراضی-جاده-پازنان-دوگنبدان-رفع-تصرف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1