تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۴۴۴۹۳۲
فرماندار بویراحمد:

دغدغه های زیست محیطی کهگیلویه وبویراحمد به شورای تامین برده خواهد شد

۰
دغدغه های زیست محیطی کهگیلویه وبویراحمد به شورای تامین برده خواهد شد
کبنا ؛فرماندار بویراحمد در دیدار با سرپرست حفاظت محیط زیست استان ضمن حمایت تمام قد از محیط زیست گفت: برای کمک به حل معضلات و مشکلات محیط زیست درصورت نیاز جلسات شورای تامین تشکیل خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (2 اسفندماه 1400) سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد با فرماندار شهرستان بویراحمد دیدار و پیرامون اهم مسائل زیست محیطی استان با هم به گفتگو پرداختند.
در ابتدای این دیدار که در محل فرمانداری برگزار شد، اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست، توجه به وقوع آتش سوزی های احتمالی سال آینده را مهم دانست و گفت: مطابق با پیش بینی های هواشناسی در اسفند جاری و فروردین ماه سال آتی نزولات جوی مطلوبی در پیش رو داریم . ما باید از هم اکنون به فکر تامین، تجهیز و برنامه ریزی کاملی برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی جنگل ها در سال آینده باشیم.
سرپرست حفاظت محیط زیست استان توجه فوری به ساماندهی سایت دوپشته دشت روم را ضروری دانست و گفت: مطابق با آخرین بررسی های صورت گرفته، جایگاه دفن زباله سایت دو پشته دشت روم وضعیت نامطلوبی دارد، نیاز است هرچه زودتر ساماندهی گردد.
وی گریزی هم به وظایف شهرداری ها، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در مدیرت پسماند زد و گفت : در قانون مدیریت پسماند وظایف هر دستگاه به وضوح مشخص و تعین شده، می طلبد دستگاههای متولی به جد پای کار بیایند تا یک بار برای همیشه این معضل حل شود.
سرپرست حفاظت محیط زیست استان هشدار جدی به مراکز درمانی استان داد و گفت: در مدیریت جدید،  فعالیت مراکز درمانی دولتی و بخش خصوصی در مدیریت پسماند  به جد تحت نظارت ویژه قرار خواهند گرفت .
در ادامه این دیدار شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن معرفی خود بعنوان یک فرد محیط زیستی که سابقه فعالیت در چند تشکل زیست محیطی را دارد گفت: کاملا دغدمند محیط زیست هستم و در امر حفاظت از محیط زیست از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهم کرد  .
وی گفت به جد پیگیر حل مسائل و مشکلات زیست محیطی شهرستان بویراحمد هستم، اگر نیاز شد برای حل مشکلات زیست محیطی جلسات شورای تامین تشکیل خواهد شد.
وی گفت: شهرداران ،بخشداران، دهیاران و دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت پسماند  شهرستان بویراحمد  موظفند، مطابق با قانون به وظایف محوله خود در قانون مدیریت پسماند عمل نمایند.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1