کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

افتتاح و کلنگ زنی ١٤ پروژه برق رسانی در کهگیلویه

26 بهمن 1400 ساعت 13:33

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه توسعه شهرستان در همه بخش‌ها از اولویت‌هاست عنوان کرد: ١٤پروژه برق رسانی در کهگیلویه با اعتباری بالغ بر ٢٦ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شد.


با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ١٤ پروژه برق رسانی به مناسبت دهه فجر در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد.
 به گزارش کبنا، صبح امروز (26 بهمن ماه 1400) با حضور ائمه جمعه، مسئولان استانی و شهرستانی 14 پروژه برق‌رسانی در شهرستان  کهگیلویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
 سید عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در آیین افتتاح برق‌رسانی به روستاهای سوق اظهار داشت: اعتبارات این پروژه‌ها 26 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که در قسمت‌های مختلف هزینه شد.

 وی با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها در خصوص برق رسانی شهری و روستایی، اصلاح بهینه سازی و کاهش تلفات بوده است، افزود: با تلاش در راستای ارتقا شاخص‌های توسعه‌ای در شهرستان مردم امیدوارتر می‌شوند.
موسوی با اشاره جانفشانی شهید طیب و مظلوم واقع شدن زادگاه این شهید والامقام تصریح کرد: عملیات احداث جاده روستای موگر با اعتبار 14 میلیارد تومان و پل ارتباطی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان از امروز آغاز می‌شود.
 وی افتتاح آبرسانی به روستای دلیک، آبرسانی به روستای بلوط بنگان و کلنگ زنی آبرسانی به روستاهای حومه دهدشت غربی را از پروژه‌های آبرسانی در سطح شهرستان ذکر کرد.
 فرماندار کهگیلویه از افتتاح زیرسازی و آسفالت روستای تراب به نمایندگی از ۱۷۴ روستای بالای ۲۰ خانوار روستا خبر داد و گفت: ۱۹۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شد.
 این مسئول گفت: 7 پروژه آبخیزداری با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 406 میلیون تومان از صندوق توسعه ملی در روستاهای کلایه، چنگلوا، برم مرغابی، چغل و نهضت آباد به بهره برداری رسید.








کد مطلب: 444750

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444750/افتتاح-کلنگ-زنی-١٤-پروژه-برق-رسانی-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1