تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۴۴۶۳۳
در ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

پاسخ قاطع استاندار کهگیلویه و بویراحمد به رئیس صمت؛ آقای حسین‌پور کافی‌شاپ‌ها هم شغل هستند و باید قسط و کرایه خانه بدهند

۵
۱
پاسخ قاطع استاندار کهگیلویه و بویراحمد به رئیس صمت؛ آقای حسین‌پور کافی‌شاپ‌ها هم شغل هستند و باید قسط و کرایه خانه بدهند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد پاسخ حرف رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت را داد و گفت: صنوف را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنید، اما کسب و کار مردم را نباید مطلقاً تعطیل کرد، چرا که صاحبان مشاغل قسط و کرایه خانه می‌دهند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (شنبه 23 بهمن ماه 1400) ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار این استان برگزار شد. در این نشست پیرامون موضوعات مختلف بحث و بررسی شد. یکی از مدیران گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صفوف نانوایی رعایت نمی‌شود. در بازدیدی که خودم داشتم، از 11 نفر حاضر در صف نانوایی دو نفر ماسک داشت. لحاظ این بحث فرهنگی است و باید همه ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شوند.
در ادامه بحث روی کافی‌شاپ‌ها رفت، سالار حسین‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد که بعد از یک هفته که در جلسات حضور پیدا نمی‌کرد و می‌گفت کرونا داشته، در این جلسه پیرامون کافی‌شاپ‌ها صحبت کرد و او خیلی سریع حرف از بگیر و ببند گفت و اظهار داشت: کافی‌شاپ‌ها رعایت نمی‌کنند که باید از ساعت 8 شب به بعد آنها را ببندیم. اصلاً لزومی ندارند که این کافی‌شاپ‌ها فعالیت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خیلی سریع حرف سالار حسین‌پور را که برخی از مشکلات بازار به مدیریت ضعیف او بر می‌گردد، قطع کرد و گفت: آقای سالار حسین‌پور چرا باید کافی‌شاپ‌ها را ببندیم. اینها هم شغل هستند، قسط وام دارند، کرایه‌خانه و محل کسب و کارشان را می‌دهند. این حرف‌تان درست نیست. نباید افراطی برخورد کرد. 
وی افزود: نباید زندگی مردم را مختل کرد، کسب و کار مردم را نباید مطلقاً تعطیل کرد. اما اگر صنفی یا پاساژی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند، باید طبق قانون با آنها برخورد کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: یکی از ادارات 50 درصد از کارکنانش به کرونا مبتلا شد، آیا ما این اداره را تعطیل کردیم. پس باید همه را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کنیم.
احمدزاده در ادامه گفت: دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد، قرمز شده است. استان کهگیلویه و بویراحمد دو هفته دیگر وارد پیک کشوری می‌رسد و مرگ و میرها از فروردین‌ماه شروع می‌شود. 
وی گفت: عدم حضور کارکنان در محل کارشان باید منوط به مستندات قانونی و پزشکی باشد. در غیر این صورت برای آنها غیبت رد شود.
پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 42 درصد از محلی که افراد به کرونا مبتلا می‌شوند، ادارات هستند.
حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مخالفتش را با تعطیلی مدارس بیان کرد و گفت: مدارس را تعطیل می‌کنیم، اما دانش آموزان در جشن‌ها و دورهمی خانوادگی حضور پیدا می‌کنند و یا در کوچه و بازار با همکلاس‌ خود می‌چرخند.
سید جواد هاشمی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر فوت دو دانش آموز را به خاطر کرونا تکذیب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای عزتخواه وقتی یه معلم توخانواده خودش رعایت میکند چرا سر کلاسی بره که دانش آنوزان به کرونا مبتلا هستند به فکر معلمین هم باش .خانواده ها بجه هاشون را رها میکنند توکوچه وبازار ولی دلیل شما غلط است که میگید چون بیرون ازکلاس با هم هستند بیان مدرسه درکنار هم وقتی یه معلم سرکلاس مبتلا شد کل خانواده اش هم مبتلا میشود
Iran, Islamic Republic of
هرکلاس ۹۰درصد به کرونا مبتلا هستند چطور معلم بره سرکلاس .برای ۲الی ۳ دانش آموز که نمیشه حضوری درس داد وبقیه را به صورت مجازی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حسنقلی
حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای حسنعلی عزت خواه
چرا چرت فرمایش میکنید..!! ؟
کجا دانش آموزان اگر تعطیل بشن در جشنها و محافل خانوادگی و فامیلی جمع میشن..؟ مثل اینکه از ذوق مدیرکل شدن جوری در پوست خودت نمیگُنجی که سلامت جان جوانان و نوجوانان این شهرستان براتون ارزشی نداره و حتما باید مدارس شلوغ باشه تا خدای نکرده حس مدیرکل بودن شما کم رنگ نشه..!
دارید در مورد جان فرزندان و آینده سازان این استان و کشور صحبت میکنید حتما باید از بستگان دور و نزدیک خودتون کسی تلف بشه تا از خواب بیدار بشید..؟
خدایا ببینید چه کسی رو مدیر مهمترین اداره استان گذاشتن که ذره ای احساس که هیچ، اندکی تعقل و درایت
خدا به داد فرزندانمون برسه
United States
جناب مدیر کل
همون دانش اموزانی که تو کوچه با دوستاشون پرسه میزنند
تو دور همی ها و تجمعات هستن
تو مدرسه هم رعایت نمیکنن
خیلی خانواده های محترم و با فرهنگی داریم که هم خودشون و نم بچه هاشون بهتر از شمای مدیر کل و من معلم پروتکل ها رو تو هر شرایطی رعایت میکنن
لطفا به همه توهین نکنید.
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
دزد بازاری در وزارتخانه!

دزد بازاری در وزارتخانه!

وزير نمي‌گويد «تغيير» مي‌‌كنند، مي‌گويد: «بركنار» مي‌‌شوند. اين «بركناري هزار مدير» (نه ...
1