تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۴۴۴۷۹
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

جانباختن یک بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / کرونا اوج گرفت

۰
جانباختن یک بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / کرونا اوج گرفت
کبنا ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته یک بیمار کرونایی جان باخت و آمار جان باختگان استان به 1054 نفر رسید.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (19 بهمن ماه 1400) دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 105 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 34 نفر مبتلای قطعی و 6 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 86810 مورد گزارش شده است.
وی اضافه کرد: از 1073 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه هاي سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، حدود ٥٦ درصد موارد (٦٠٠ نفر ) مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهاي بويراحمد(٣٦٤ )،کهگیلویه (١٤٠ )و بهمئي (٤٢ مورد ) مي باشند.احتمالا طي روزهاي آينده شهرستانهاي بويراحمد ،كهگيلويه، بهمئي و گچساران  قرمز خواهند شد .
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: از مردم شریف استان تقاضا داریم در این شرایط بحرانی و خطرناک از تردد های غیر ضروری در مکان های شلوغ، مراکز بهداشتی و درمانی ،بازار ها  و بانك ها خودداری و با صبر و تحمل در این روز ها، از رخداد اتفاق های ناگوار برای خانواده و جامعه جلوگیری نمایند.
یزدان پناه افزود: سفر به روستاها و مراسمات  منجر به انتقال و گسترش بیماری شده و افراد زيادي مبتلا خواهند شد. رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و تكميل واكسيناسيون  از انتشار بيماري ،شدت بيماري و مرگ و مير اين بيماري مي كاهد .در صورت رضايت والدين لازم است  واكسيناسيون كودكان ٥ تا ١٢ ساله شروع شود . همچنين كودكان، افراد مسن و كسانيكه بيماريهاي زمينه اي دارند در معرض خطر بيشتري قرار دارند و لازم است از آنها مراقبت بيشتري انجام شود تا مبتلا به اين بيماري نشوند .
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1