تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۴۴۴۳۵
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

بستری شدن 106 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان

۰
بستری شدن 106 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 106 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 32 نفر مبتلای قطعی و 4 بیمار تحت مراقبت های ویژه است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (18 بهمن ماه 1400) پرویز یزدان‌پناه افزود: مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 86 هزار و 782 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی بیان کرد: از 1082 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه  هاي سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR و رپید تست حدود ٤٩ درصد موارد (٤٨٨ نفر ) مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد(١٧٩ مورد)،کهگیلویه (٨٠ )،گچساران(٧٦ )  و بهمئي ( ٦٠ مورد) بودند.
یزدان پناه اظهار داشت: از زمان شروع واکسیناسیون کووید 19 تاکنون آمار بیماران بستری به حد چشمگیری کاهش داشته است لذا میزان اثربخشی واکسن را در این بیماری نشان میدهد لذا لازم است  با شروع پیک جدید تکمیل واکسیناسیون صورت پذیرد تا بتوان پیک جديدرا با آسیب كمتري سپری کنیم.      
با توجه به افزايش آسانسوري بيماري (١٥ تا ٢٠ برابري موارد مبتلا) در استان لازم است از ماسك هاي با كيفيت استفاده شود ،رعايت فاصله فيزيكي ، تهويه مناسب، عدم حضور در هر نوع تجمعي ، عدم حضور در مكان هاي پر خطر و پرهيز از  خروج از خانه مگر بر حسب ضرورت توصيه مي شود .با روند تصاعدي موجود در استان ،انتظار مي رود كه بزودي  بيمارستان هاي استان مملو از بيمار شود و شاهد افزايش  روزانه دو رقمي فوتي ها  دراستان باشيم .
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1