تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۴۴۳۳۱
در ستاد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مدارس کدام شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند

۷
۱
مدارس کدام شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس اومیکرون بین دانش آموزان دهدشت، باشت و لنده مدارس این شهرها در پایه‌های ابتدایی، کودکستان، مهدها، پایه اول و دوره دبیرستان بصورت موقت تعطیل شده‌اند.
 به گزارش کبنا، سید علی احمد زاده در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که صبح روز (شنبه 16 بهمن ماه 1400) در ساختمان دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع)، اظهار داشت: نیازی به تعطیلی نوبت دوم دبیرستان در این سه شهر تا اطلاع ثانوی وجود ندارد اما باید محدودیت‌ها و فاصله گذاری‌های اجتماعی را رعایت کنند.
 احمد زاده ابراز داشت: در مناطق روستایی سه شهرستان باشت، کهگیلویه و لنده تاکنون گزارشی از وضعیت نامطلوب این بیماری گزارش نشده است و تصمیمی بر تعطیلی مدارس در نقاط روستایی وجود ندارد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وضعیت مدارس در شهر یاسوج بحرانی نبوده و چنانچه در هر مدرسه‌ای گزارش نامطلوبی از شیوع اومیکرون دریافت شود تعطیلی آن مدرسه فوراً با هماهنگی فرماندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 احمد زاده ابراز داشت: خوابگاه‌های دانشجویی نیز باید با تدبیر بهتری مدیریت شوند تا خطری دانشجویان خوابگاهی را تهدید نکند.
 وی تاکید کرد: به طور کلی کلاس‌های دانشگاه و مدارس در استان تعطیل نیستند اما هر جا که سلامت دانشجویان و دانش آموزان در خطر باشد، این مکان‌ها تعطیل خواهند شد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نمازهای جمعه در شهرهای استان برقرار هستند و هیچ مرکز مذهبی تعطیل نخواهد شد اما باید پروتکل‌های بهداشتی به دقت و با حساسیت بیشتر رعایت شود. 
وی ابراز داشت: ورودی فروشگاه‌های تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نیز باید به طور مداوم بررسی و کنترل شوند تا مردم با خیالی آسوده اقلام مورد نیاز خود را تأمین کنند.
 احمد زاده گفت: چنانچه نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مراکز خرید کوتاهی شود باید مراکز بهداشت ورود کنند و مراکز خرید مذکور پلمپ شوند.
 وی بیان کرد: با توجه به محیط بسته اتوبوس‌ها و هواپیماها مسافران به جد مراقب سلامتی خود باشند زیرا عمدتاً آلودگی در این موارد به ویژه وسایل نقلیه عمومی بسیار بالاست.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خانواده‌ها از شرکت در هر گونه تجمعی خودداری کنند و نسبت به واکسیناسیون کودکان خود اقدام کنند.
 وی عنوان کرد: امکان واکسیناسیون کودکان از ۴ سال به بالا فراهم شده که باید واکسیناسیون جدی گرفته شود تا مرگ و میر ها پایین بیاید.

 احمد زاده تصریح کرد: صدا و سیما برای اقناع مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضورشان در تجمعات به طور دقیق‌تری ورود کنند.
 وی بیان کرد: مراسمات تودیع و معارفه مدیران در ادارات کل بدون برگزاری جلسه و به طور محدود تشکیل خواهند شد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی جلسات غیر ضرور در ادارات تعطیل و فقط جلست ضروری با شرکت حداقل افراد برگزار خواهند شد.
 وی افزود: برگزاری عروسی‌ها به صورت گسترده در تالارها ممنوع است و هیچ جایی مطلق تعطیل نیست اما باید تجمعات و فعالیت‌ها کنترل شوند.
 احمد زاده عنوان کرد: در زندان‌ها دستگاه قضایی ترددها را کنترل کند و افراد مشکوک به قرنطینه برده شوند.
 وی گفت: همچنین در بهزیستی‌ها به دلیل آسیب پذیر بودن افراد توجه بیشتری به این مکان‌ها شود و تدابیر پیشگیرانه بهتری اندیشیده شود. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شدت سرایت سویه امیکرون بسیار بالاست و حتی تا ۱۰ برابر دلتا گزارش شده و به سرعت میان اعضای خانواده‌ها و در تجمعات گسترش می‌یابد.
 احمد زاده بیان کرد: مدت استراحت و قرنطینه افرادی که به اومیکرون مبتلا شده‌اند حدود یک هفته طول می‌کشد و طول درگیری فرد با این بیماری نسبت به بیماری دلتا خیلی کم‌تر است.
 وی افزود: ظرف ۲ هفته آینده کشور وارد پیک ششم خواهد شد و مرگ و میر ها خود را نشان خواهند داد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اطفال بسیار سریع به اومیکرون مبتلا می‌شوند و انتشار بین این جمعیت زیاد است.
 وی ابراز داشت: استان امکانات گسترده‌ای در خصوص اتاق‌های ویژه (آی سی یو) برای افراد به ویژه برای کودکان ندارد.
 احمد زاده عنوان کرد: می‌طلبد خانواده‌ها به شدت مراقب کودکان خود باشند و از حضور در محیط‌های تجمعی پرهیز کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مدارس یاسوج از همه جا بدتر است
لطفا تعطیل نمایید
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار اگر تعطیلی مراکز آموزشی به صورت هماهنگ نباشد و منتظر بمانیم یک مدرسه را کرونا بگیرد بعد تعطیل کنیم فایده ای ندارد
Romania
آقای استان ندار میگی. الدین بشدت مراقب کودکان خود باشن یعنی بریم َسرکلا س درشون مواظب باشیم یعنی چه اگر وضعیت حاد خوب مدارس تعطیل کنید این چه مدیریت فشلی است
Iran, Islamic Republic of
در بویراحمد مدارس وضعیت بدی دارند آموزش پرورش اصلا رسیدگی نمیکنه و بهداشت هم که سر میزنه و میبینه مدیر مدرسه گوش نمیده بالاخص حوزه شاهدها،عدلها،خیابان تختی به نظر می‌رسد جان در وضعیت فعلی مهمتر از مدرسه باشد چرا که ویروس ویروس خطرناکی هست و سرعت پخش و واگیردار شدن آن سریع.
حسن
Iran, Islamic Republic of
این چه نوع مدیریت کردن هست؟ خواستین مردم گرفتار کنید بعد تصمیم بگیرید! چرام شهری است که حتی یک تخت بیمارستانی ندارد در وضعیت بحرانی است! وضعیت درمانگاه مطلوب نیست! ساعت ها باید منتظر ماند تا یک بیمار ویزیت بشه! کادر درمان چه گناهی کردند که باید جور بی تدبیری های مسولان را بکشند ! در کلاس های با جمعیت بالای ۲۰نفر حتی نفس کشیدن برای معلم و دانش آموز سخت شده !
Iran, Islamic Republic of
معلومه که گزارش نشده . بیشتر افراد تست نمیدن و با هماهنگی دکترها درمان میکنند و با رفع علائم در مدرسه حاضر می شوند و بقیه را بیمار میکنند . نمونش فراوانه چشم بصیرت میخواد . دو پسر من از مدرسه کرونا گرفتن کی جز آمار شما بودن ؟ یاسوج از همه جا بدتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدارس یاسوج که کرونا غوغا می‌کنه رو تعطیل کنید بنده به یکی از مدارس که سر زدم نیمی از دانش آموز ها بیمار بودن تعطیل کنید
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1