کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بلاتکلیفی در تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

گزینه‌ی جدید ریاست دانشگاه برای مصاحبه به تهران رفت

11 بهمن 1400 ساعت 21:47

گزینه‌ی جدیدی برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح شده است. گفته می‌شود سعید جاودان‌سیرت یکی از مدیران دولت روحانی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج در پی رایزنی برای جلوس برکرسی ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است. جاودان‌سیرت از مدیرانی است که توسط یزدانپناه رئیس کنونی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شده بود.


با وجود اینکه بسیاری از مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرده‌اند، هنوز تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کلید نخورده است. دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در دوره‌ی ریاست یزدانپناه با حواشی بسیاری همراه بود. حال نیز فرایند تغییر ریاست آن درگیر حاشیه شده است.
به گزارش کبنا، تاکنون سه گزینه برای ریاست این دانشگاه مطرح شده بود. علی خرامین، شهامت و محمد غلام‌نژاد گزینه‌هایی بودند که برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نظر گرفته شده بودند.
اما با این حال گویا یک گزینه‌ی جدید مطرح شده و بر اساس شنیده‌ها یکی از مدیران دولت روحانی برای مصاحبه در تهران حاضر شده است. گفته می‌شود سعید جاودان‌سیرت در دولت اصلاحات در بندر عباس و در دولت روحانی در بیمارستان جلیل یاسوج مسئولیت داشته است. او همچنین زمانی در دوره احمدی نژاد مدیرکل بهزیستی استان بوده، وی متخصص عفونی و هیئت علمی تعهدی یک ساله است. وی هم اکنون در پی رایزنی برای جلوس برکرسی ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است. گفتنی است که جاودان‌سیرت از مدیرانی است که توسط یزدانپناه رئیس کنونی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شده بود.

به گزارش کبنا، با وجود اینکه سویه اومیکرون در استان به شدت در حال گسترش است، لازم است که ریاست این دانشگاه هر چه زودتر تعیین تکلیف شود. چرا که شنیده می‌شود در گیر و دار این تغییرات انگیزه کادر این دانشگاه کاهش یافته است و ممکن است این فرسایشی شدن روند تغییرات در نهایت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد آسیب بزند.


کد مطلب: 444164

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444164/گزینه-ی-جدید-ریاست-دانشگاه-مصاحبه-تهران-رفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1