تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۴۴۱۰۱
کبنا گزارش می دهد؛

بارش برف و باران از فردا شب در کهگیلویه و بویراحمد

۰
بارش برف و باران از فردا شب در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سازمان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، از بعدازظهر روز دوشنبه سامانه بارشی در استان فعال خواهد شد و تا اوایل شب سه شنبه ادامه خواهد داشت.
نوع مخاطره: بارش باران و برف، گاهی با رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه ای در اغلب مناطق سردسیری و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.
اثر مخاطره: اختلال در تردد جاده ای با توجه به بارش باران و برف، انسداد محورها به ویژه جاده های روستایی، آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها، وزش باد شدید لحظه ای، کولاک برف در گردنه ها، مه و کاهش دید، احتمال لغو پروازها.
کمینه و بیشینه دمای امروز مناطق مختلف استان به شرح زیر است:
یاسوج: 0.4- ، 11
سی سخت: 2- ، 9
گچساران: 3 ، 18
دهدشت: 2.2 ، 17
امام زاده جعفر: 3/8 ، 19
لیکک: 5/9 ، 17

بارش برف و باران از فردا شب

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: همزمان با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب به کشور از فردا شب تا چهارشنبه شب برف و باران غرب و جنوب غرب کشور را در بر می‌گیرد و به تدریج به مرکز و نوار ساحلی شمال کشور می‌رسد.
بارش برف از فردا شب آغاز می‌شود
به گزارش کبنا نیوز به نقل از ایرنا ، همزمان با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب به کشور از فردا شب تا چهارشنبه شب برف و باران غرب و جنوب غرب کشور را در بر می‌گیرد و به تدریج به مرکز و نوار ساحلی شمال کشور می‌رسد.
«کبری رفیعی» درباره وضعیت آب و هوا افزود: همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سمت جنوب غرب، از فردا (دوشنبه) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و نوار غربی اصفهان شاهد بارش برف و باران هستیم.
وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، اصفهان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، جنوب کردستان، جنوب زنجان، نیمه شمالی فارس، بوشهر، شمال کرمان و یزد نیز شاهد نفوذ سامانه بارشی و شروع بارندگی‌ها خواهیم بود.
کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: اختلال در تردد، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، احتمال سقوط بهمن، احتمال مسدود شدن راه‌های روستایی در اثر بارش برف، احتمال لغو یا تاخیر در پروازها، احتمال آب گرفتگی معابر شهری و احتمال خسارت به محصولات و آسیب به ماشین‌آلات‌ کشاورزی از آثار سامانه جدید ورودی به کشور است.
بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه نیز شاهد وزش باد شدید در نیمه شمالی فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خوزستان و جنوب خراسان رضوی هستیم.
رفیعی گفت: خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها و آسیب به سازه‌های موقت مانند گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی را برای مناطق نامبرده پیش بینی می‌کنیم.
کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: برای امروز تا فردا شب نیر در اغلب مناطق کشور آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود. هوا در شهر های صنعتی و کلانشهرها آلوده و ماندگاری هوای سرد نیز در نیمی از کشور وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1