کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی 92 پروژه برق رسانی در کهگیلویه و بویراحمد

9 بهمن 1400 ساعت 13:30

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 92 پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از 182 میلیارد تومان خبرداد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 92 پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از 182 میلیارد تومان خبرداد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (9 بهمن ماه 1400) "جمال معتمدی زاده" در حاشیه بازدید از برق رسانی روستای "چِرو" در شهرستان چُرام به رسانه ها گفت: پروژه هایی که در دهه فجر امسال در حوزه برق افتتاح و کلنگ زنی می شود در 2 بخش خواهد بود که بخش اول مربوط به پروژه هایی با عنوان عمرانی و بخش دوم مربوط به پروژه هایی با عنوان برق رسانی روستایی است.
وی با بیان اینکه از مجموع 92 پروژه افتتاحی و کلنگ زنی برق در دهه فجر امسال استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: از این تعداد پروژه 55 پروژه افتتاحی و 37 پروژه کلنگ زنی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین عناوین پروژه ها شامل برق رسانی روستایی ، احداث ، اصلاح ، بهینه سازی ، کاهش تلفات نرخ انرژی و روشنایی معابر است که تحول زیرساختی مناسبی در صنعت برق استان بهمراه خواهد داشت.
معتمدی زاده از واگذاری یک هزار نیروگاه خورشیدی ویژه خانوارهای عشایری با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان هم خبرداد و تصریح کرد: علاوه بر این پروژه ها، تلاش خواهیم کرد که این پنل ها بزودی در اختیار عشایر استان قرار گیرد.
وی با اشاره به نام برخی از پروژه های مهم زیرساختی صنعت برق در استان کهگیلویه و بویراحمد که در بخش توزیع افتتاح یا کلنگ زنی می شود، یادآورشد: خط 2 مداره ایستگاه سَرپری دهدشت به دیشموک ، پُست روستای دارشاهی دنا ، برق رسانی به 12 روستا و سیمی به کابلی شدن بیش از 100 کیلومتر شبکه های توزیع نیروی برق از مهمترین پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر امسال در استان است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال در شهرستان بویراحمد 21 پروژه ، شهرستان گچساران 16 پروژه ، شهرستان کهگیلویه 15 پروژه ،  شهرستان دنا 10 پروژه ، شهرستان بهمئی 9 پروژه ، مارگون هفت پروژه ، شهرستان چُرام هفت پروژه ، شهرستان بهمئی شش پروژه و شهرستان باشت شش پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود.
معتمدی زاده، تعداد مشترکین برق در این استان را بیش از 275 هزار مشترک عنوان و تصریح کرد: از این تعداد مشترک حدود 210 هزار مشترک در شهرها و 60 هزار مشترک در روستاها سکونت دارند.


کد مطلب: 444052

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444052/افتتاح-کلنگ-زنی-92-پروژه-برق-رسانی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1