تاریخ انتشار
جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۴۴۰۳۲
در خطبه‌های نماز جمعه گچساران مطرح شد

سد مارون کوثر به نام کهگیلویه و بویراحمد و به کام دیگران / ناراضی هستیم

۳
۱
سد مارون کوثر به نام کهگیلویه و بویراحمد و به کام دیگران / ناراضی هستیم
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: سد کوثر و مارون به اسم کهگیلویه وبویراحمد می‌باشد ولی بهره چندانی از این سدها نبردیم. هر چند از بخشی از این سدها نیز منتفع می‌شویم اما ناراضی هستیم و حتی باید ازسد چم شیر نیز بهره‌ای برای این شهرستان داشته باشیم.
  به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ایام دهه مبارک فجر انقلاب را داریم و خدا را هزاران بار شاکریم که گرچه خورشید ولایت پشت ابر است وچشمان‌ما توانایی و لیاقت رویت ندارند اما خلفای به حقی را برای پیمودن این مسیر قرار دادند، که درادامه با رهبری امام راحل ملت ایران اسلامی را از حقارت و بردگی نجات دادند و امروز ملت ایران اسلامی با داشتن استقلال، عزتمند و مقتدر است.
 وی بیان کرد: این دهه فجر، ایام بسیار بزرگی دارد که لازم است گرامی داشته شود، اگرچه مکتب انقلاب اسلامی باید به نسل جوان و نوجوان کشورمان نیز تبیین شود هرچند معتقدیم مشکلاتی در کشورمان وجود دارد اما قابل مقایسه با دوران حکومت پهلوی نیست.
 امام جمعه گچساران تصریح کرد: امام راحل که آمدند شرق و غرب عالم نیز متحول شد، امروز رئیس جمهور روسیه وقتی وارد تهران می‌شود بدون توجه به تشریفات خاص به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند. این نظام پناهگاه و مولایی دارد بنام مهدی صاحب الزمان (عج) و تلاش کنیم که مسئولین مشکلات مردم را به بهترین شکل ممکن مرتفع کنند.
 حجت الاسلام حجازی گفت: ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی است، که این روز بزرگ نیز ازسوی متولیان امر به بهترین شکل تبیین شود، اما دربحث مذاکرات وین باید گفت اگر موضوعی را بارها تجربه کنیم، نتیجه نیز ندامت می‌شود و توصیه می‌کنیم به مذاکرکنندگان که توجه داشته باشند گاهی اوقات چون برخی بزرگان کاملاً خودسازی کرده‌اند و حقایق را می‌بینند و مقام معظم رهبری گاهی اوقات نکاتی می‌فرمایند.
 وی عنوان کرد: درحالی که برخی افرادمتاسفاته توجهی نمی‌کنند و نمی دانندکه چه خبر است، چندین بار بحث مذاکرات و ده‌ها جلسه نیز گرفته شد اما به این دلیل که به دستورات رهبری توجه نشد نتیجه مطلوب هم گرفته نشد چرا که متولیان امر نباید خودسر کار کنند و مرتبط مطیع محض فرمایشات رهبری باشند.

 وی ادامه داد: نکته بعد نیزحملات وحشیانه استکبار و سعودی‌ها به یمن است، این روزها مردم مظلوم یمن زیر باران موشک‌های دشمنان له می‌شوند درحالی که جهان همچنان خواب است و لازم است مجدداً به دنیا اعلام کنیم که ما طرفدار مظلوم هستیم که به چه دلیل این مردم زیر بمباران نظام سلطه به خاک و خون کشیده می شوندو امروز هم به حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی خواهیم کرد.
 امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: ۱۴ بهمن ما اول ماه رجب است که میلاد امام محمد باقرعلیه السلام را تبریک می گوییم، لیله الرغائب اولین جمعه ماه رجب است که باید این روز بزرگ پاس داشته باشد چرا که رحمت خداوند دراین ماه نهفته است.
 حجت الاسلام حجازی اضافه کرد: دربحث شیطنت منافقین نیز صدا و سیمای ما بایدخیلی حواس جمع ترباشد و ریزبین‌تر ودقت بیشتری داشته باشند و نکته بعد توصیه نماینده ولی فقیه دراستان در خصوص دو سد دراطراف خودمان است، سد کوثر و سد مارون که اسمش برای استان ماست اما بهره چندانی از این سدها هم نبردیم، هرچند از بخشی از این سدها نیز منتفع می‌شویم اما ناراضی هستیم و حتی باید ازسد چم شیر نیز بهره‌ای برای این شهرستان داشته باشیم.
 وی گفت: از الان به سد چم شیر توجه شود و به کوثر هم بیشترتوجه بشود، اما سدآبریز قرار بوداجرا شود که بعد بهانه‌ها آوردند که ممکن است آب سد مارون هم کمترشود بنابراین نماینده ولی فقیه تاکید داشتند که سدآبریز باید اجرا شود واجازه نمی‌دهیم که سد آبریز دراستان تعطیل شود که اگر اجرا نشود مشکلات دیگری بوجود خواهد آمد و آقای استاندار نیز دراین خصوص قرص و محکم بایستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مردم دهدشت
بحث قرص ومحکمی استاندار نیست اگر مطالعات زیست محیطی جواب بدهد قطعا شوع خواهدشد
البته آقای موحد بیشتر باید پیگیری بکنند
Iran, Islamic Republic of
کو گوش شنوا
راضی نیستیم
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شهردار چی شد
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1