کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

نامه انتقادی استاندار در خصوص آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران: از پذیرش نیروی غیربومی خودداری شود

6 بهمن 1400 ساعت 20:37

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران نامه ای به مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نوشت.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران نامه ای به مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نوشت.
به گزارش کبنانیوز، این نامه انتقادی به شرح زیر است:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اینگونه نوشته است: با عنایت به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران از مناطق کمتر برخوردار و محروم کشور می باشد و دارای جوانان و تحصیل کرده های بیکار می باشند که این باعث بروز مشکلات عدیده ای گردید و رکورددار بیکاری در سطح کشور ممی باشد، و شرایط بکارگیری آنان تاکنون قراهم نشده است، استدعا دارد که برای این نیروهای بیکار، سن داوطلبان برای این استان به 40 سال افزایش یابد، از طرفی در تمامی استان های همجوار هرگونه جذب نیرو صرفا از نیروهای بومی بوده و از پذیرش فارغ التحصیلات واجد شرایط استان ممانعت می گردد، و حتی فردی با مدرک تحصیلی دکتری و رتبه اول قبولی را به عنون غیربومی حاضر به مصاحبه با او نشده اند. به همین مناسبت لطفا مقرر فرمایید از پذیرش هرگونه نیروی غیربومی به غیر از استان کهگیلویه و بویراحمد خودداری و پذیرفته شدگان با اولویت شهرستان های گچساران و باشت و مابقی از میان داوطلبان استان صورت پذیرد. در ضمن قبلا نماینده این استانداری با مدیرعامل وقت مذاکره و قرار بوده که نظر این استانداری در آگهی تأمین گردد که متأسفانه خلاف آن عمل شده است.


کد مطلب: 443990

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443990/نامه-انتقادی-استاندار-خصوص-آزمون-استخدامی-پتروشیمی-گچساران-پذیرش-نیروی-غیربومی-خودداری-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1