تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۴۳۹۸۷
در جمع بانوان شاغل در استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برای جابه‌جایی مدیران بی‌انگیزه تعلل می‌شود  /خانم‌های توانمند برای مدیریت به من معرفی نشدند

۸
۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برای جابه‌جایی مدیران بی‌انگیزه تعلل می‌شود  /خانم‌های توانمند برای مدیریت به من معرفی نشدند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع بانوان شاغل استانداری به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) دختر پیامبر اسلام (ص) سر منشأ و مادر تمام معیارهای اخلاقی و سرمشق تمام زنان عالم است.
  به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده با تبریک روز زن به نقش پر رنگ مادران در رشد و ارتقای جامعه و اهمیت نقش مادری در تمامی جوامع بشری اشاره داشت و افزود: الگوپذیری از شخصیت و زندگی حضرت فاظمه (س) و درک کارها و رفتارهای ایشان و تطبیق آن با شرایط کنونی بر جامعه دینی ما ممکن است.
وی به اخلاق و منش حضرت فاطمه (س) برای تمامی زنان و مادران و نقش جاودانه و سعادتمندانه بانوان و مادران تاکید کرد و اظهار داشت: زنان جامعه دینی ما با پرورش فرزندانی صالح، طی سال‌های عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور در همه عرصه‌های مختلف به راه روشن جامعه و پیشرفت و توسعه کمک کرده‌اند. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیره حضرت فاطمه (س) ریشه شجره طیبه پیامبر خدا و ۱۱ امام (ص) گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: دخترم را فاطمه نامیدم زیرا خدای عز و جل او و کسی را که دوستدار او باشد از آتش جدا و دور کرده است، در جایی دیگر دلیل این نامگذاری را این گونه بیان کرده‌اند که از هر گونه بدی جدا و بریده شده است.
وی با بیان اینکه، برای حضرت فاطمه زهرا (س) القاب و صفات متعددی چون، فاطمه، زهرا، صدیقه، طاهره ذکر شده است گفت: ام ابیها از جمله کنیه‌های بانوی دو عالم است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه محبوبه خدا حضرت فاطمه زهرا (س) در سیمای قرآن اشاره کرد و گفت: قرآن برای فاطمه زهرا (س) خصوصیات و ویژگی‌هایی را بر شمرده که برپایه آن به مقام انسان کامل دست یافته است و آیه تطهیر که به اراده خداوند بر پاکی اهل بیت (ع) و معصوم بودن امامان (ع) اشاره دارد، یکی از آنهاست.
وی به حدیث قدسی در خصوص جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: «یا احمد لولاک لما خلقت الافلاک و لولا علی لما خلقتک و لولا فاطمه لما خلقتکما»‌ ای پیامبر اگر تو نبودی افلاک را خلق نمی‌کردم و اگر علی نبود تو را خلق نمی‌کردم و اگر حضرت فاطمه نبود شما دو نفر را خلق نمی‌کردم.
احمدزاده با اشاره به زندگی پر ثمر و جهادگونه حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: فضایل و کمالات حضرت زهرا (س)، فضایل همه معصومان (ع) است، چون آن حضرت دختر خاتم پیامبران است و برای تولدش هم بشارت داده شد «انا اعطیناک الکوثر» و لذا بر همگان به ویژه جامعه زنان است تا از ایشان پیروی و تاسی جویند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، حضرت زهرا (س) محبوبه الهی به عنوان انسان کامل سرمشق و نمونه عینی زنان عالم است، گفت: بربانوان و زنان و آحاد جامعه لازم است تا هرچه بیشتر و بهتر زندگانی نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) را الگوی خود قرار داده تا جامعه‌ای متعالی داشته باشیم و سعادت و رستگاری دنیا و آخرت را بدست آوریم.
احمدزاده در این نشست به دیدگاه‌ها، صحبت‌ها، نظرات، ایرادات و درخواست‌های بانوان گوش داد و تاکید کرد: به شایستگی، دانش، تجربیات و توانمندی‌های بانوان باور دارم و نسبت به خواسته‌های به حق آنها تاکید داشته و پیگیری خواهم کرد. 
استاندار به تقویت جایگاه، نقش و ارتقای بانوان تاکید کرد و گفت: به توانمندی‌های بانوان باور دارم و در حوزه‌های مختلف حتی حوزه عمرانی هم می‌توانند به خوبی شایستگی خود را نشان دهند.
وی تصریح کرد: در نقش آفرینی بین آقایان و بانوان فرقی نمی‌بینم اما گاهی نوع فعالیت‌ها ویژه و مردانه است.  
احمدزاده به پرورش و تربیت نیروی انسانی برای سطوح مختلف مدیریتی در حوزه بانوان تاکید کرد و گفت: بانوان ما نشان داده‌اند که توانایی بالایی دارند و می‌توانند با انگیزه بیشتر وظایف، فعالیت‌ها و کارها را حتی با کیفیت بهتر به انجام  رسانند.  
روایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجحاف به زنان/ امور بانوان کدام زن توانمند را معرفی کرده است؟
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت زنان استان گفت: علاقمند به ارتقاء جایگاه مدیریتی زنان هستم اما کسی به من معرفی نشد.
امور بانوان کدام زن توانمند را معرفی کرده است؟
سید علی احمدزاده در ادامه اظهار داشت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند، اولین حرکت علیه بی‌حجابی رضاشاه توسط بانوان صورت گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر توجه به تخصص، دانش و تجربه زنان در تمام پست‌ها تاکید کرد و خطاب به مدیرکل امور بانوان گفت: متولی حوزه زنان شما هستید اما کدام زن توانمند را برای پست‌های مدیریتی به ما معرفی کردید؟
وی بیان کرد: لیست به ما می‌دهند که این تعداد مدیر آقا توانمند هستید ارتقا پیدا کنند اما یک نفر خانم هم معرفی نمی‌شود و در این لیست قرار ندارد.
مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاقه‌مند هستم بانوان استان در هر جایگاه و پستی ارتقا پیدا کنند اما در همین استانداری خانم توانمند، تحصیلکرده و شایسته‌ به من معرفی نشد.
احمدزاده در خصوص اختصاص اعتبار به امور بانوان دستگاه‌ها و حمایت از زنان گفت: اعتبارات قبل از حضور ما هزینه شده بود، اما سال آینده امور بانوان فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ویژه دیده می‌شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد با کسری مواجه است درخواست دادیم ۵ میلیارد به ما اختصاص دهند تا بدهی‌های گذشته را پرداخت کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به نجابت، ولایت‌مداری و بسیاری از خصوصیات مردم استان افتخار می‌کنم، گفت: استان امکاناتی باید داشته باشد که ندارد، ۱۰ درصد آب کشور را داریم اما در حوزه کشاورزی به آن جایگاهی که باید می‌رسیدیم نرسیدیم.
وی با بیان اینکه استان ثروتمندی هستیم اما این ثروت به مردم نمی‌رسد، بیان کرد: می‌خواهیم سد مارون بسازیم اما خوزستانی‌ها برای ما تصمیم‌ می‌گیرند، نفت و گاز گچساران جزء سرمایه‌های کهگیلویه و بویراحمد است اما گچساران محروم است چرا که این سرمایه در اختیار دیگران است.
احمدزاده در پایان سخنانش در خصوص جابه‌جایی مدیران گفت: برخی مدیران خوب کار می‌کنند اما برخی‌های دیگر انگیزه‌ای ندارد متاسفانه دنبال همان‌هایی که خوب کار می‌کنند هستند تا از مدیریت کنار بروند اما برای جابه‌جایی آن دست از مدیران بی‌انگیزه تعلل می‌شود.  
در این نشست از سوی استاندار از زحمات و تلاش‌های بانوان شاغل در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پس شما نماینده دولت در استان نیستی چرا تعلل ،
Iran, Islamic Republic of
میرکل امور بانوان ضعیف ترین مدیر کل استانداری است
Iran, Islamic Republic of
میرکل امور بانوان ضعیف ترین مدیر کل استانداری است
Iran, Islamic Republic of
یکی مدیران بی انگیزه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ست که شبانه روزی بجای کار کردن فقط به دنبال روزنه ای ست که بماند
Iran, Islamic Republic of
برو به فکر نان باش که خربزه اب است حاج ارام قطعا میماند یا درستاد پست میگیرد و تنها گزینه معرفی شده در صورت نماندن اقای ط.ش خواهد بود که پاکدست انقلابی ومعاون بوده و در راستای مصوبه اخیر هیات وزیران شرایطش را دارد
Iran, Islamic Republic of
این جلسه بانوان بود فقط استاندار و ریس دفترش هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
توصیه میشود استاندار انقلابی مشاور رسانه ای بهتری داشته باشند این سبک و صداقت بالا زیان بار است
United States
نه تنها خانم صداقت بلکه همه مدیران پیشین این حوزه هیچ تلاش و حمایتی در جهت معرفی بانوان توانمند نداشتن.گویا این امر را خطری برای خود میدونستن !!!!!!
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1