کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیین تکریم و معارفه معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

ذوالفقاری: ماآمده‌ایم برای مردم کار انجام دهیم

6 بهمن 1400 ساعت 17:53

ذوالفقاری معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه خود گفت: ما آمده‌ایم برای مردم کار انجام دهیم.


ذوالفقاری معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه خود گفت: ما آمده‌ایم برای مردم کار انجام دهیم.
به گزارش کبنا؛ آئین تکریم و معارفه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و مهندس یزدان ذوالفقاری بعنوان معاون راهداری معرفی شد.
یزدان ذوالفقاری
 در این مراسم ذوالفقاری معاون راهداری اداره کل راهداریوحمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: من ابتدا لازم میدانم از حسن اعتماد ریاست محترم سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور جناب آقای مهندس امانی و معاون محترم راهداری سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور دکتر اکبری و مجموعه هئیت عامل سازمان و حراست سازمان تقدیر و تشکر می‌کنم.
 ذوالفقاری گفت: من چند توصیه را به همکاران و مجموعه محترم مدیران دارم اول؛ قانون گرایی هیچ کاری خارج از عرف اداری و قانون نباشد.
دومین نکته: شفاف سازی و صداقت و اعتماد بین مجموعه ما آمده‌ایم اینجا کار برای مردم انجام بدهیم نه اینکه وقت تلف بشه و یا سنگ اندازی شود.
وی در ادامه گفت: اخلاق با زیرمجموعه (با همکاران خود با احترام رفتار شود و حرمت این عزیزان حفظ شود.
 
 
معاون جدید راهداری استان تاکید کرد: پیگیری مطالبات نیروهای راهداری(با توجه به ارتباطاتی که در سازمان کشور داریمان شالله که بتوانیم گره‌ای از مشکلات این عزیزان را باز کنیم.
 ذوالفقاری افزود: همه عزیزان اطلاع دارن که مجموعه حراست به عنوان بازو و مشاور مدیرکل و معاونین هست و بنده از همه عزیزان انتظار دارم که نهایت همکاری را با مجموعه حراست داشته باشند و حراست کارش مچ گیری نمی‌باشد بلکه پیشگیری می‌باشد.
  ذوالفقاری در پایان افزود: من خواهش دارم از همه همکاران بیاید هرچه در توان داریم برای مردم انجام بدهیم این مردم ولی نعمتان ما هستند.
 بر اساس این گزارش، در پایان این آیین از خدمات نوری معاون سابق راهداری استان تجلیل شد و طی حکمی یزدان ذوالفقاری به عنوان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.













 


کد مطلب: 443986

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443986/ذوالفقاری-ماآمده-ایم-مردم-کار-انجام-دهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1