تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۴۳۹۳۲
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد خبر داد؛

کشف بیش از ۲۲ کیلو تریاک در محور شیراز-یاسوج

۰
کشف بیش از ۲۲ کیلو تریاک در محور شیراز-یاسوج
کبنا ؛
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف ۲۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور شیراز-یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (5 بهمن ماه 1400) سرهنگ "علی کرم بازیان" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور" شیراز به یاسوج" به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
بازیان بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۲۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
1