کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

جشن میلاد حضرت زهرا (س) در دهدشت ( + تصاویر )

4 بهمن 1400 ساعت 21:28

جشن میلاد حضرت زهرا (س) با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه و اقشار مختلف مردم در حسینه سپاه دهدشت برگزار شد.  


جشن میلاد حضرت زهرا (س) با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه و اقشار مختلف مردم در حسینه سپاه دهدشت برگزار شد.  
به گزارش کبنا، سرهنگ سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه در این جشن به ارزش مقام حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و اظهار داشت:  این بزرگی و مقام فقط در شأن حضرت فاطمه (س) است مقام زن در دین اسلام آنقدر بزرگ است که نبی مکرم اسلام در خصوص آن می‌فرماید اولین کسی که به بهشت وارد می‌شود، فاطمه است.
محقق‌زاده در ادامه افزود: دنیای غرب همیشه این سیاست را که خانواده‌ها را متلاشی بکند و ولنگاری را در جامعه رواج بدهد، در دستور کار خود دارد. غربی‌ها می‌گویند، ما وقتی مادر را از خانواده‌های ایرانی می‌گیریم از آن می‌توانیم پدران و فرزندان آنها را هم بگیریم.
وی افزود: بنیان و ستون هر خانواده متعلق به مادر است و به همین دلیل دین مبین اسلام در باب اهمیت و جایگاه مادر حرف‌های زیادی دارد و تاکید هم می‌کند.
حجت‌الاسلام افشار امام جمعه شهر چرام در این جشن با بیان اینکه صفا و شادابی کانون یک خانواده به مادر وصل است، افزود: زن در خانه محوریت دارد.
وی افزود: در اظهار محبت کلامی نباید نسبت بهم کوتاهی بشود و فرقی ندارد چه خانم چه آقا باشد. راه حل یک زندگی شیرین اظهار محبت کلامی است، آرامش و آسایش فرزند در جایی است که پدر و مادر نسبت به هم محبت داشته باشند، تلفظ درست صدا زدن همسر از دیگر نکات مهم صمیمیت خانواده است، خانه‌ای که در آن آرامش نباشد، خانه نیست.
وی درخصوص زندگی به سبک حضرت صدیقه طاهره (س) اظهار داشت: حجاب یک اصل است، حجاب را از همان دوران کودکی به فرزندانمان آموزش بدهیم. حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) خطاب به امیرالمؤمنین علیه السلام می‌فرمایند: هیچ گاه دروغ و خیانت در زندگی از من ندیده‌اید و هیچگاه از دستورهای شما در زندگی مشترک مخالفت نکرده‌ام.
وی افزود: خیانت یکی از چیزهایی است که مخصوصاً با فضای مجازی افزایش پیدا کرده، ارتباط با نامحرم فضای حقیقی و مجازی نمی‌شناسد.
وی افزود: فرهنگ‌های غلط در جامعه ما باید اصلاح بشود، اصلاح فرهنگ‌های غلطی چون قطع ارتباط با خانواده شوهر، زن و شوهر باید همدیگر را در همه جا همراهی بکنند و پشت هم باشند.
به گزارش کبنا، در این جشن مولودی خوانی در مدح ولادت حضرت زهرا (س) توسط خواجه پور مداح اهل بیت انجام گرفت و همچنین با اهدای لوازم خانگی به ۱۴ نوعروس از طرف خیریه آبشار عاطفه‌ها این جشن پایان یافت.















-----------------------------------
مریم افشون


کد مطلب: 443909

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443909/جشن-میلاد-حضرت-زهرا-س-دهدشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1