تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۴۴۳۸۶۸
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

شمار مبتلایان به کووید 19 استان کهگیلویه و بویراحمد در حال افزایش

۱
۰
شمار مبتلایان به کووید 19 استان کهگیلویه و بویراحمد در حال افزایش
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 66 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 8 نفر مبتلای قطعی و 2 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (3 بهمن ماه 1400) پرویز یزدان‌پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 86 هزار و 501 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی بیان کرد: از 145 نمونه  PCRدریافت شده از آزمایشگاه هاي سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 20 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد و گچساران بود.
یزدان‌پناه خاطر نشان کرد: از مردم شريف استان خواهشمنديم كه واكسيناسيون خود و خانواده را تكميل نمايند تا شاهد كاهش موارد مثبت، موارد بستري و فوت در استان باشيم همچنين رعايت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیريد.
وی یادآور شد: توصیه همیشگی ما این است که زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و برقراری تهویه مناسب را جدّی بگیريد و از شركت در دورهمی ها و مراسمات  جدا خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
به والله عامل تمام این مشکلات ستاد کرونای استان هست که هیچ مصوبه ای از این ستاد اجرایی نمیشه بیشترین حجم انتقال از بچه هایی است که در مدارس درس می‌خوانند و مدیر کل آموزش و پرورش بی خیال همه چیز شده چون بازنشسته شده و آقای دلشاد رئیس آموزش و پرورش بویراحمد بی خیال ترین بیخیال رؤسای ادارات شهرستان هست آقا یه سری به مدارس غیر انتفاعی در سطح شهر بزنین کلاس ۱۸متری ۳۲نفر داخلش هست بدون رعایت فاصله گذاری و پروتکلهای بهداشتی بالاخص خیابان تختی ،بعضی از مدارس زوج و فرد هستند و بعضی کامل اگر بخشنامه صادر شده که برای همه باید یکسان باشد نه سلیقه ای عمل بشه
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
1