کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در برف و بوران؛

نجات معجزه آسا پیرزن ۷۰ ساله مریوانی از مرگ حتمی

1 بهمن 1400 ساعت 21:08

یک پیرزن ۷۰ ساله مریوانی که برای تامین غذا و مایحتاج از خانه بیرون رفته و گرفتار برف و سرمای شدید شده بود با حضور به موقع نیروهای سپاه سروآباد از مرگ حتمی نجات یافت.


یک پیرزن ۷۰ ساله مریوانی که برای تامین غذا و مایحتاج از خانه بیرون رفته و گرفتار برف و سرمای شدید شده بود با حضور به موقع نیروهای سپاه سروآباد از مرگ حتمی نجات یافت.
به گزارش کبنانیوز به نقل از ایرنا، امروز جمعه (1 بهمن ماه 1400) فرمانده سپاه شهرستان سروآباد در توضیح این خبر اظهار داشت: در راستای مردم یاری و کمک به مردم گیر افتاده در  برف و کولاک، اکیپی از پرسنل سپاه سروآباد با مسئولیت فرمانده سپاه شهرستان به محورهای ارتباطی شهرستان رفتند.
سرهنگ محسن ایوانی افزود: در حین عبور در جاده سروآباد مریوان یک پیرزن ۷۰ ساله اهل یکی از روستاهای شهرستان مریوان که در کنار جاده بی رمق و سرمازده افتاده بود را مشاهده کردیم.
وی ادامه داد: با مشاهده این صحنه فوری از ماشین پیاده و این پیرزن را سوار بر ماشین سپاه کردیم و به بهداری سپاه سروآباد انتقال دادیم و اقدامات اولیه درمانی را برای وی انجام دادیم.
فرمانده سپاه سروآباد افزود: بعد از مساعد شدن حال این پیرزن ۷۰ ساله وی اظهار داشت که برای تهیه مایحتاج و خرید نان برای خود و دختر نابینایش حدود سه کیلومتر از محل زندگی خود را پیاده طی کرده بود و به علت بارش زیاد برف و سرمای بیش از حد هوا گرفتار شده و توان راه رفتن نداشت.
وی اضافه کرد: در این راستا وسایل و مایحتاج مورد نیاز این پیرزن و دخترنابینایش تامین و با وجود شرایط سخت آب وهوایی با یک ماشین کمک دار وی را به خانه اش در یکی از روستاهای مریوان بازگرداندیم و همین کار نیروهای سپاه موجب خوشحالی این پیرزن و دخترش شد.
سرهنگ ایوانی تاکید کرد: جهادگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سروآباد با همت بیشتر با تعهد به اسلام ناب، نام، نان، مقام و عنوان های دنیای دون را رها می کنند و در پی انجام تکلیف ذاتی خود به مردم کمک خواهند کرد.
بارش بی سابقه برف در سه روز گذشته در استان کردستان باعث مسدود شدن راه های ارتباطی و محورهای مواصلاتی شده است و بسیاری از مردم برای تامین مایحتاج خود با مشکل روبرو شده اند و در این راستا ادارات و دستگاه های خدمات رسان با تمام توان و تلاش خود در حال برف روبی و بازگشایی مسیرهای ارتباطی و تامین مایحتاج اولیه مردم هستند.


کد مطلب: 443781

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443781/نجات-معجزه-آسا-پیرزن-۷۰-ساله-مریوانی-مرگ-حتمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1