کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ستاد کرونا شهرستان بویراحمد مطرح شد

آخرین آمار کرونا در شهرستان بویراحمد / خط و نشان فرماندار بویراحمد برای مدیران سهل‌انگار / مرکز بهداشت دسترسی مردم روستایی را به واکسن کرونا فراهم کند

27 دی 1400 ساعت 11:44

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه گفت: خدمات بدون ماسک در ادارات شهرستان ممنوع است، گفت: مرکز بهداشت دسترسی به واکسن کرونا را برای همه مردم به ویژه مناطق روستایی فراهم کند.


فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه گفت: خدمات بدون ماسک در ادارات شهرستان ممنوع است، گفت: مرکز بهداشت دسترسی به واکسن کرونا را برای همه مردم به ویژه مناطق روستایی فراهم کند.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (دوشنبه 27 دی ماه 1400) نشست ستاد کرونا شهرستان بویراحمد به ریاست شهرام مهدوی مطلق فرماندار این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این نشست محمد یزدان پناه رئیس مرکز بهداشت شهرستان گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در شهرستان بویراحمد ارائه داد و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: متأسفانه هنوز مردم در مراسم تشییع جنازه‌ها و عروسی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا را جدی نمی‌گیرند.
           
 مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد بعد از شنیدن صحبت‌های یزدان‌پناه، برای مدیران سهل‌انگار خط و نشان کشید و گفت: دستگاه‌های که سهل‌انگاری کرده‌اند در خصوص اجرای مصوبات معرفی شوند تا با آنها برخورد قانونی صورت بگیرد.
وی افزود: دستگاه‌های دولتی بدون ماسک به ارباب رجوع خدمات ندهند.
مهدوی‌مطلق در جمع بندی این جلسه به طور ویژه از اعضای ستاد کرونا و کادر درمان و بهداشت در سطح شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و اظهار داشت: کادر درمانی شهرستان بویراحمد باری مضاعف را در مقابله با کرونا بر دوش می‌کشد به دلیل اینکه یاسوج مرکز استان می‌باشد.
وی در ادامه یادی از شهید زارع به عنوان شهید مدافع سلامت کرد و گفت: ستاد کرونا بیش گذشته برای مقابله با کرونا آمادگی داشته باشد. هماهنگی و وحدت در بین اعضای ستاد کرونا حاکم باشد.
مهدوی‌مطلق اضافه کرد: همه تریبون‌ها، مساجد، هیئت‌های ورزشی، شوراها، دهیاران، ادارات، نهادها و ... باید برای مقابله با سویه جدید کرونا آمادگی داشته باشند و هم برای پیشگیری و اطلاع.
 وی افزود: هر صنف و اداره‌ای باید همچنین ستادی در مجموعه خودش داشته باشد و تا پایان کرونا این بیماری را رصد و مقابله کند.
فرماندار شهرستان بویراحمد از مردم خواست که از تجمعات در مراسم‌های جشن و عزا خودداری کنند و اگر لازم باشد برای سلامتی آحاد جامعه با افراد سهل‌انگار و عادی‌انگار برخورد قانونی خواهد شد. لذا باید نسبت به تجمعات رعایت لازم صورت بگیرد.
مهدوی‌مطلق گفت: خدمات در ادارات باید با ارائه کارت واکسن باشد لذا تا زمانی که این زیرساخت فراهم شود، خدمات بدون ماسک ممنوع است.
وی با بیان اینکه باید دسترسی به واکسن کرونا برای مردم راحت‌تر باشد، افزود: مرکز بهداشت این زیرساخت‌ها را فراهم کند.
به گزارش کبنا، در این نشست مدیرانی که صحبت می‌کردند در ابتدا انتصاب فرماندار جدید را تبریک می‌گفتند که شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار جدید بویراحمد خطاب به آنها گفت: یک نفر از مدیران به نمایندگی از سایرین تبریک و تقدیر کرد، لطفاً از بیان مقدمات پرهیز شود و صرفاً تمام صحبت‌های مدیران روی موضوع کرونا و راهکارها متمرکز شود و لاغیر.
















کد مطلب: 443601

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443601/آخرین-آمار-کرونا-شهرستان-بویراحمد-خط-نشان-فرماندار-مدیران-سهل-انگار-مرکز-بهداشت-دسترسی-مردم-روستایی-واکسن-فراهم-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1