کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

حالا نوبت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است!

27 دی 1400 ساعت 9:35

جمعی از نیروهای انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد مطلبی در خصوص انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به این پایگاه خبری ارسال کردند.


جمعی از نیروهای انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد مطلبی در خصوص انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به این پایگاه خبری ارسال کردند.
به گزارش کبنانیوز، این مطلب به شرح زیر است:
(بسم ربّ الشهداء والصدیقین)
با سلام و عرض ادب خدمت شما استاندار انقلابی و جهادی استان کهگیلویه و بویر احمد!
سلام علیکم
این جانب به نمایندگی، جمعی از جوانان، دانشجویان و نیروهای انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد بر خود فرض دانستم تا از فعالیت‌های جهادی شما و انتخاب نیروهای جهادی و اصلح که تاکنون انتخاب کرده اید به ویژه فرماندارشهرستان بویراحمد که همه جوانان انقلابی را بر سر ذوق آورد تشکر و تقدیر نمایم؛
و امروز به عنوان نماینده قشر دانشجویان، جوانان و نیروهای انقلابی از شما قدردانی می نمایم.
امروزخدای را شاکریم و در انتظار برکرسی نشستن نیروهای جهادی استان هستیم که در راس امور قرار دهید!
امیدواریم که این اقدام  را در شاکله آموزش و پرورش نیز شاهد باشیم.
آموزش و پرورش از بنیادی ترین نهاد های فرهنگی است که انسان ساز است، لذا انتخاب مدیریت آن حساسیت های خود را می طلبد لذا ما نیروهای انقلابی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی انتظار داریم مدیری پاک دست، انقلابی، متعهد و مسئولیت‌پذیر، متخصص و جهادی را انتخاب نمایید؛  فردی جوان که مصداق بیانیه گام دوم حضرت آقا امام خامنه ای(مدظله العالی) باشند.
امروز طنین و صدای جوانان، دانشجویان و نیروهای انقلابی دکتر مرتضی فروغ  فرد است و از شما تقاضامندیم که پیشنهادما را پذیرا باشید تا پس از سالها این عرصه به جایگاه اصلی خود ومدیریت جهادی بازگردد.
مسئله آموزش و پرورش مسئله‌ای بنیادین در استان ماست چرا که اگر نظام آموزش و پرورش اصلاح شود تمامی ساختارهای فرهنگی ما دچار تغییر و تحول خواهند شد و امروز وقت آن رسیده است که این جایگاه را به افراد و مدیران انقلابی متعهد و جهادی و ولایتمدار واگذار کنیم و چه بهتر از کسانی که سابقه جهادی و بسیجی دارند و از مصداق های آن جناب آقای دکتر مرتضی فروغ فر می باشد.
 با تشکر سپاس و احترام
جمعی از نیروهای نقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 443595

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443595/حالا-نوبت-اداره-کل-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1