کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد:

قاچاقچی میلیاردی احشام در دام تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

26 دی 1400 ساعت 8:45

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از جریمه یک میلیاردو پانصدو بیست و هشت میلیونی قاچاقچی و ضبط خودرو و احشام قاچاق در گچساران خبر داد.


 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از جریمه یک میلیاردو پانصدو بیست و هشت میلیونی قاچاقچی و ضبط خودرو و احشام قاچاق در گچساران خبر داد.
  به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: صالحی گفت: ماموران انتظامی شهرستان گچساران یک دستگاه خودروی کامیون که حامل گوسفند قاچاق بود را متوقف کردند.
وی ادامه داد: این کامیون که حامل  64 رأس گوسفند از نوع بره از کرمانشاه به مقصد شیراز بود در مسیرگچساران توقیف و  پس از کشف محموله پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: شعبه بدوی  تعزیرات گچساران پس از اخذ دفاعیات و استعلامات لازم از سازمان دامپزشکی و سازمان راهداری که هیچ گونه سندی و مجوزی دال بر رعایت آنها ننموده و سایر قرائن و امارات موجود اتهام انتسابی از نظر شعبه محرز و متهم را به ضبط احشام زنده قاچاق مکشوفه و خودرو، و به پرداخت جزای نقدی به میزان یک میلیاردو پانصدو بیست و هشت میلیون ریال در حق صندوق محکوم کرد.


کد مطلب: 443556

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443556/قاچاقچی-میلیاردی-احشام-دام-تعزیرات-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1