تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۴۳۵۳۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

ورود کرونای امیکرون به کهگیلویه و بویراحمد

۲
۱
ورود کرونای امیکرون به کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛    رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 79 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 14 بیمار کرونایی قطعی بوده و 2 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 86 هزار و 270 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 وی اذعان داشت: امروز 175 نمونه پی سی آر و رپید تست از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت دریافت شد که حدود 8 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد می‌باشند. وی افزود از ۷۰ نمونه تست مثبت کرونا در طی چند روز گذشته یک مورد امیکرون مثبت بود که برای اطمینان بیشتر به انستیتو پاستور تهران فرستاده شد که آزمایش بیمار فوق که ساکن گچساران بود تأیید شد.



 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: با توجه به ورود ویروس امیکرون به استان کهگیلویه و بویراحمد لازم است کسانی که واکسن نزده‌اند سریعاً به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن خود اقدام نمایند، افرادی که واکسن‌های نوبت‌های اول و دوم خود را تزریق نموده‌اند برای واکسیناسیون مرحله سوم و یا یادآور به مراکز واکیسناسیون مراجعه نمایند و همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شستن دست‌ها، عدم حضور در هر تجمعی، پرهیز از حضور در مکان‌های پرخطر مانند بازارها، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها مگر بر حسب ضرورت باید کاملاً رعایت شود و در صورت نشانه‌های سرماخوردگی به مراکز ۱۶ و یا ۲۴ ساعته مراجعه نمایید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ستاد مبارزه با کرونا استان و استاندار محترم لازم است در مورد برقراری مجدد محدودیت ها و تعطیلی مدارس تصمیم جدی اتخاذ گردد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چشم آقامعلم حتمااجرامیشه حتماشماهااین مدت خسته شدید
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1