تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۴۳۴۹۶
در خطبه‌های نماز جمعه سی‌سخت مطرح شد

مسئولان با عقلانیت فرهنگی از غیرت دینی حفاظت و صیانت نمایند / طرح کارت نان توهین به منزلت و شان ملت ایران است

۲
۰
طرح «کارت نان» توهین به شأن ملت ایران است
کبنا ؛امام جمعه سی‌سخت گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اگر طرح نادرست کارت نان را مطرح کرده، سخنش را اصلاح نماید چرا که این طرح توهین به شأن ملت  ایران است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سی‌سخت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم انقلابی قم پرداخت و اظهار داشت: مسئله غیرت دینی یک مسئله مهم و ارزشی است که همگان باید نسبت به آن حساس باشیم چرا که غیرت دینی عامل نجات کشور ما در بزنگاه‌های مهم بوده و امروز دشمن مفهوم غیرت دینی را تحریف می‌کند و آن را برابر با خشونت و سرکوب ارائه می‌دهد اما واقعیت امر این نیست بلکه غیرت دینی توام با عقلانیت است و مسولان با عقلانیت فرهنگی از غیرت دینی جامعه صیانت و حفاظت نمایند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا به ۲۹ دی ماه  سالروز هوای پاک اشاره کرد و گفت: لازمه زندگی سالم و تندرستی و حفظ نشاط و سلامت داشتن هوای پاک و سالم است مردم هم با کاشتن درخت و گیاه و گسترش فضای سبز و استفاده از خودروهای سالم و خودداری از آتش زدن مواد پلاستیکی می‌توانند در حفظ هوای پاک سهیم باشند و کارخانه‌های خودرو ساز باید استانداردهای زیست محیطی برای جلوگیری از آلودگی هوا را به دقت رعایت نمایند تا شاهد کاهش آلودگی هوا باشیم.



دبیر قرارگاه منطقه ۲ ائمه جمعه با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: وجود مادران ایثار گر و فداکار و همسران صبور شهدا افتخار جامعه ماست و وظیفه همگان تجلیل و تکریم این اسوه‌های صبر و فداکاری است.
امام جمعه سی‌سخت در پایان به مسولان دولت توصیه کرد که در ارائه طرح‌ها دقت لازم را داشته باشند و از بیان سخنانی که به شان و منزلت ملت شریف ایران بر می‌خورد پرهیز نمایند مسئله کارت نان، طرحی نادرست و وهن منزلت و شأن ملت عزیز ماست و تقاضا می‌کنیم اگر ریاست محترم برنامه و بودجه این سخن را اظهار داشته اصلاح نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یه مشت غیره متخصص اومدن ودارند برای مردم برنامه بریزن.یا میگن کارت نان با میگن یارانه ویا میگن حذف ارز۴۲۰۰تومانی ولی آخرش میشه گرانی و بهانه دولت قبل مانند روحانی که میگفت دولت قبل مقصره
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.
اگر ایشان این حرف زده، باید عذرخواهی هم بکند .
اگر نمی توانید اداره کنید، مثل یک مردکناربروید و کار را به اهلش بسپارید .
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1