تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۴۳۴۹۴
دبیرکل حزب کارگزاران:

اشتباه تاریخی ما فاصله گرفتن از رهبری بود / عقلای هر دو جناح باید دور رهبری حلقه بزنند / می‌خواهیم به دولت و رهبری راهکار بدهیم

۴
۰
اشتباه تاریخی ما فاصله گرفتن از رهبری بود / عقلای هر دو جناح باید دور رهبری حلقه بزنند
کبنا ؛مرعشی گفت: عقلای هر دو جناح باید دور رهبری حلقه بزنند و راه‌حل‌های کارشناسی برای برون‌رفت کشور از بحران‌ها را به ایشان ارائه دهند.
به گزارش کبنا و به نقل از همشهری آنلاین، حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران گفت: داستان ما داستان فرد کریه المنظری است که کودکی را بغل کرده بود و بچه گریه می‌کرد. عاقلی رسید و گفت این کودک از تو می‌ترسد او را زمین بگذار! برخی درست یا نادرست از من، شما و اصلاح‌طلبان خوششان نمی‌آید آیا ما نباید تلاش کنیم؟... متأسفانه فضایی ایجاد شده که هرکسی حرف تندتری نزند و رادیکال‌تر حرف نزند سازش‌کار و فرصت‌طلب معرفی می‌شود و می‌گویند به دنبال قدرت است. فضا باید به شکلی پیش برود که هرکسی گامی در راه اصلاح برمی‌دارد اقدام او درست ارزیابی شود نه اینکه تخطئه شود.
* ما یک اشتباه تاریخی داشتیم که از رهبری فاصله گرفتیم یا عده‌ای کوشیدند این فاصله را ایجاد کنند.
* من به عنوان کسی که ایران را دوست دارم و دلم برای ایران می‌تپد و به عنوان کسی که از حجم مشکلات مردم ایران آگاه است، عقیده دارم عقلای قوم از هر دو جناح باید دور رهبری حلقه بزنند و راه‌حل‌های کارشناسی برای برون‌رفت کشور از بحران‌ها را به ایشان ارائه دهند.
* من کار می‌کنم و حزب را به این سمت می‌بریم که به دولت و رهبری و تمامی نهادها راهکار بدهیم تا با اجرایی شدن راهکارها از بار مشکلات مردم کاسته شود در قالب این ایده هر کاری که از دستمان برآید برای رهبری و دولت انجام خواهیم داد.
* درست نیست که اگر شرایط برای بُرد در انتخابات فراهم است در انتخابات شرکت کنیم و در غیر این صورت نیروها و کادرهایمان را در سطح کشور رها کنیم و فضای سیاسی کشور را از دست بدهیم این اشتباه بزرگی است که گاهی اصلاح‌طلبان مرتکب می‌شوند. بدین معنی که اگر مردم آماده شرکت در انتخابات نباشند ما نباید شرکت کنیم، این حرف به لحاظ سیاسی غلط است. این سیاست ورزی مسئولانه نیست؛ بلکه از این حرف ممکن است بوی فرصت‌طلبی هم بیاید.
* اینکه اگر مردم در صحنه هستند و بوی پیروزی می‌آید ما هستیم و در غیر این صورت نیستیم. پرسش این است که اول مردم باید بیایند یا سیاسیون باید اول بیایند؟! وظیفه سیاسیون این است که به جامعه جهت بدهند نه اینکه جامعه به سیاسیون خط بدهد؟ از نظر ما حزب کارگزاران این نوع نگاه به سیاست غیرحرفه‌ای است. مهم‌ترین موضوع در سیاست ورزی این است که نباید خط را گم کرد. کادرهای سیاسی هم در سرتاسر کشور نباید خط را گم کنند. شکست مهم نیست. یک گروه قرار نیست همیشه پیروز باشد. دموکراسی این نیست که همیشه یک جناح پیروز میدان باشد، این دموکراسی نیست.
* به نظر من شکست خوردن بهتر از تصمیم نگرفتن در صحنه است. سیاستمدار و شخصیت سیاسی و احزاب تأثیرگذار اگر نتوانند تصمیم بگیرند این یک ضعف است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه تو و امثال تو که هر چه توانستید خوش گذراندید و ریاست کردید و لذت بردید

دوم اینکه فرصت جبران فراوان است
سوم اینکه : بیخود کردی اشتباه کردی!!؟؟؟

تو که در ساختار قدرت بودی چرا اشتباه میکنی.......
ستم دیده
Iran, Islamic Republic of
به نظر میاد که از دست هیچ کس دیگه کاری ساخته نیست فقط شعار هست داخل این مملکت
Iran, Islamic Republic of
سال ۸۸ در اوج فتنه کدام قبرستان بودید که رهبری تنها بود؟ عقلای شما دنبال فتنه و آشوب بودند
محمدولایی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
آغای مرعشی ::::مگه تهمتها وفحشها آمارهای بدون رضای خدا وحذف حقوق باز نشسته ها :::و جنگهای قدرتی که به خیر دشمنانه را مرتکب نشده اند ؟؟؟؟؟؟فقط هرچه را برای خود می پسندند :::نهی دیگرانه مگه رسانه ها حق درز حف ونظر مردم را با آزادی دارند ؟؟؟؟؟
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1