کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

نامه جمعی از اهالی لیشتر و خیرآباد به استاندار جهت پیگیری ساخت هر چه سریعتر پالایشگاه لیشتر

23 دی 1400 ساعت 15:55

جمعی از اهالی لیشتر و خیرآباد جهت پیگیری ساخت هر چه سریعتر پالایشگاه لیشتر به استاندار نامه ای نوشتند.


جمعی از اهالی لیشتر و خیرآباد جهت پیگیری ساخت هر چه سریعتر پالایشگاه لیشتر به استاندار نامه ای نوشتند.
به گزارش کبنانیوز، این نامه به شرح زیر است:
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام
مهمترین رویکرد دولت در تخصیص بودجه به طرح ها بر اساس آمایش سرزمینی می باشد. با توجه به اینکه مهمترین حوزه در سرمایه گذاری جهت توسعه اشتغال در شهرستان گچساران نفت،گاز، پتروشیمی و پالایشگاه در آمایش سرزمینی می باشد و اینکه پروژه پالایشگاه بنزین لیشتر که زمین مورد نیاز تخصیص داده شده، مجوزهای لازم اخذ، خوراک آن فراهم شد و آب مورد نیاز این طرح نیز از سد کوثر تامین گردید، یک بار تا مرز کلنگ زنی و آمادگی برای ساخت پیش رفت، اما یک دهه راکد ماند.
لذا با توجه به درخواست شما از ریاست جمهور مبنی بر ساخت پالایشگاه در استان و مصوبات این سفر و همچنین بازدید اخیر نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت  همراه با فرماندار  از طرح مذکور که قول پیگیری برای ساخت این طرح مهم را دادند، خواهشمند است  خواسته مردم این دیار که رونق و توسعه کل منطقه را دربر خواهد شد، پیگیری نمایید.
ضمنا با توجه به سفر ریاست جمهوری به استان و مصوبات این سفر اگر در حد شعار بمانند و اقدام عملیاتی صورت نگیرد باعث بدبینی مردم استان نسبت به عملکرد دولت انقلابی خواهد شد. لذا از شما استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار است با جدیت مصوبات سفر ریاست جمهور و هیئت دولت در موضوعات مختلف از جمله موضوع اشتغال که پیگیری و شروع عملیات ساخت پالایشگاه لیشتر یکی از این مصوبات می باشد را پیگیری نمایید.
جمعی از مردم لیشتر و خیرآباد


کد مطلب: 443475

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443475/نامه-جمعی-اهالی-لیشتر-خیرآباد-استاندار-جهت-پیگیری-ساخت-سریعتر-پالایشگاه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1