تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۴۴۳۴۴۷
کبنا گزارش می دهد؛

لااقل نان را از ما نگیرید...! / نارضایتی مردم و نانوایان شهرستان کهگیلویه از بی کیفیتی و گرانی نان

۱
لااقل نان را از ما نگیرید...! /  نارضایتی مردم و نانوایان شهرستان کهگیلویه از بی کیفیتی و گرانی نان
کبنا ؛این روزها افزایش قیمت نان و کاهش کیفیت آن باعث بروز مشکلات و نگرانی‌هایی در بین مردم شده است، کم کم شاهد کوچکتر شدن سفره های مردم هستیم، از آنجا که افزایش نرخ نان و بی کیفیتی آن باعث نارضایتی مردم شده است، انتظار می‌رود دولتمردان در این شرایط نامناسب اقتصادی که مردم با مشکل دست و پنجه نرم می کنند از افزایش نرخ نان خودداری کنند، علاوه بر افزایش نرخ نان آن چیزی که مردم بیشتر از آن ناراضی هستند بی کیفیتی نان است.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان کهگیلویه، یکی از شهروندان در این خصوص گفت: اگر کیفیت نان خوب باشد نرخی که الان دارد خوب است، اما از یک طرف دیگر باید به فکر افراد سطح ضعیف هم بود که توانایی خرید نان را هم ندارند.
یکی دیگر می گوید: نون شیراز رو بخرید ببینید نون چطوره؟ نون شهر دیگر رو بخرید ببینید چطوره؟ چرا تو شهرهای ما در این استان نون ها بی کیفیت هستند؟ من نمی دونم، ولی شاید نانوایی ها بلد نیستند نون با کیفیت درست کنند، یعنی آردی که برای نانوایی های شیراز می رود خیلی بهتر از آردی است که برای شهرهای ما می آید؟ کاش مسئولان یکم توجه می کردند به این موضوع. من نون شیراز رو می خرم، واقعا کیف می کنم از کیفیتش.
یکی دیگر از شهروندان می گوید: ما پول مان را می‌دهیم که نان باکیفیت تهیه کنیم، نه اینکه پول بدهیم نان بی کیفیت تحویل بگیریم، حالا تنها بحث کیفیت نیست بحث نبود نظارت هم هست، بحث نداشتن بهداشت کافی برخی نانوایان، بی کیفیتی نان شان، کم شدن اندازه چانه های بعضی از نانوایان. اینها همه نشان از نبود  نظارت کافی است. نظارت کننده هایی که همیشه در خوابند.
یکی از شهروندان سطح ضعیف جامعه می گوید: توان خرید خیلی از کالاها را نداریم، حداقل در سفره هایمان یک تکه نان پیدا می شد که خریدن اون رو هم سخت کردید ، لااقل نان را از ما نگیرید!

 نانوایان: ارز با کیفیت بدهند تا مان نان باکیفیت تحویل بدهیم.
 پای درد و دل نانوایان که می نشینی آنها هم حرف های خودشان را دارند. پرسیدیم چرا نان کیفیت ندارد؟
 یکی از نانوایان پاسخ داد: کیفیت نیست چون آرد ضعیف است، نان گران شد چون آرد را گران کردند. اما به خاطر مردم هم که شده بود نباید نان را گران می کردند برخی از مردم فکر می‌کنند ما نان را گران کردیم. گرچه ما اصلا مقصر نیستیم.
یک نانوای دیگر پاسخ داد: اگر  آرد کیفیت داشته باشد مردم هم راضی هستند، اما آرد هم بی کیفیت شده، اما برای بحث گرانی ها، بالاخره ما هم پول گاز ،برق، آب می دهیم.

خبرنگار: مریم افشون
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1