کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه برگزار شد

فرماندار سابق کهگیلویه: نقد استاندار باید مسئله محور باشد / سردار سلیمانی و ظریف دو روی یک سکه بودند / بدترین خاطره فرماندار سابق کهگیلویه

23 دی 1400 ساعت 1:26

فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه گفت: اگر نقدی به استاندار یا فرماندار داریم باید مسئله محور باشد، و همه باهم کمک کنیم تا استان کهگیلویه و بویراحمد به جلو رانده شود. 


فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه گفت: اگر نقدی به استاندار یا فرماندار داریم باید مسئله محور باشد، و همه باهم کمک کنیم تا استان کهگیلویه و بویراحمد به جلو رانده شود. 
به گزارش کبنا، روز چهارشنبه (22 دی ماه 1400) مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد. در این آئین، عبدالعزیز موسوی به پیشنهاد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه منصوب و از خدمات دارا کریمی‌نژاد تجلیل شد.
دارا کریمی‌نژاد فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه در مراسم تکریم خود تصریح کرد: ما این افتخار را پیدا کردیم در این نظام چه در دولت اصلاحات و چه در دولت تدبیر و امید خدمتگزار مردم کهگیلویه باشیم و ما تصمیم گیران این جایگاه‌ها را اشغال کردیم پس حتماً باید پاسخگوی مسئولیت‌مان باشیم.  همه دولت‌ها خدمت کردند و بی‌انصافی است اگر گفته نشوند.

کریمی نژاد در ادامه توضیح داد: از روز تولد در کنار رود مارون و روستای محروم مجاور مارون تا حضور در جبهه جنگ در سن ۱۵ سالگی و آغاز شغل شریف معلمی در ۱۸ سالگی، مرا به سخت جانی خود این گمان بود که می‌توانم خدمتگزار باشم.
 وی افزود: ضعف‌هایی داشتیم اما سعی کردم اصل بر اعتماد باشد، در تمام دوره‌ها؛ دوره‌های خدمتم، گفتم اگر اشتباهی باشد به پای من و همه خوبی‌هایش برای مدیران نوشته شود.
فرماندار سابق کهگیلویه با بیان اینکه در زمان انتصاب به عنوان فرماندار لنده و کهگیلویه هیچ کدام از نمایندگان نقشی نداشتند، گفت: از زمان تغییر دولت منتظر رفتن بودم و بارها استعفا داده بودم. هر دولت ایده‌هایی دارد که باید نیروهای همسو با خودش اجرایی کند.
وی بیان داشت: ادعای آنها که می‌گویند به حزب و گروه سیاسی وابسته نبودم را سم می‌دانم چرا که آدمها تا وقتی در حزب رشد نکنند و متوجه گرایش‌ها نشوند، نمی‌توانند آب دیده شوند.
کریمی‌نژاد اضافه کرد: بر خلاف آنها که می‌گویند وابسته به حزب و جریان نیستم، من هستم. حزب را شناسنامه می‌دانم و البته ضمن هویت فکری تعامل هم داشتم.



وی افزود: تعامل با همه و طیف‌های مختلف را مدنظر داشتم. عدم تعامل با جریانات سیاسی و گروه‌ها برای نظام یک آسیب است و من تعامل را یاد گرفتم و می‌دانستم اگر مقابله کنم کار به جلو برده نمی‌شود.
 فرماندار سابق کهگیلویه به نقش خود در دعوت از بنیاد علوی در لنده و دیشموک اشاره کرد و گفت: بدون اغراق با پیگیری‌ها و سماجت‌ها این دو بنیاد را آوردیم. در آوردن بنیاد علوی در لنده بیش از۹۰درصد و در دیشموک 50 درصد نقش داشتم.
 کریمی نژاد گفت: در بحث برگزاری انتخابات با وجود اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان الکترونیکی نبود و نیروهای امنیتی کمتری داشتیم اما کمترین تنش‌ها و آسیب‌ها را بدون هیچ گزند و تنشی داشتیم.
 وی افزود: در بحث کرونا با توجه به کمبود مراکز درمانی و تجهیزات بیمارستانی و سایر امکانات به همت همین مجموعه و همه افراد، کادر درمانی که پای کار بودند، تقریباً کمترین تلفات و بیشترین خدمات دهی را در استان داشتیم.
فرماندار سابق کهگیلویه گفت: ما امسال کمترین آسیب را در حوزه خشکسالی و آتش سوزی در شهرستان داشتیم، و علت آن آمادگی دهیاران و قرقبانان قبل از هرحادثه و بحرانی بود.
 کرمی‌نژاد گفت: اگر نقدی به استاندار یا فرماندار داریم باید مسئله محور باشد، و همه باهم کمک کنیم تا استان کهگیلویه و بویراحمد به جلو رانده شود. پژوهش‌ها و کارهایی که در جهت توانمند سازی بخش‌ها، راهکارهای توسعه یافتگی کهگیلویه، را تدوین کردیم و در اختیار دوستان قرار می‌دهم، همه ما به فرماندار جدید شهرستان کمک کنیم تا پروژه‌های کهگیلویه پیشرفت کنند.



کریمی‌نژاد گفت: چهار سال اول دولت تدبیر در روستاها انقلاب شد، تحریم ها و موانع در ادامه کار را کند کرد.
وی با وصف تحسین آمیز دولت تدبیر و امید اضافه کرد: دولت توانست در سنگ پراکنی زمانه در تحریم و کرونا و واکسن ستیزی واقعا تدبیر داشته باشد و امید می‌داد.
کریمی‌نژاد گفت: در دولت انسان‌های بزرگی بودند ظریفانه و نجیبانه که در تاریخ دیپلماسی ماندگار شدند. مرد میدان سردار سلیمانی و مرد دیپلماسی ظریف دو روی یک سکه بودند.
فرماندار سابق کهگیلویه با بیان اینکه ایران برای ادامه موفقیت‌ها نیاز به وحدت دارد، افزود: برای موفقیت دولت، به فرجام رسیدن برجام و تائید fatf و آرامش ملت همه باید کمک کنند.
دارا کریمی‌نژاد فرماندار سابق کهگیلویه با اشاره به اینکه بدترین خاطره‌ام خودکشی دختری در دیشموک بود، تصریح کرد: از همه گروه‌ها می‌خواهم به استاندار و فرماندار کمک کنند.
-------------------------------------
خبر: مریم افشون


کد مطلب: 443446

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443446/فرماندار-سابق-کهگیلویه-نقد-استاندار-باید-مسئله-محور-باشد-سردار-سلیمانی-ظریف-دو-روی-یک-سکه-بودند-بدترین-خاطره

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1