کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی در سقاوه مارگون

20 دی 1400 ساعت 17:39

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی در منطقه سقاوه خبر داد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی در منطقه سقاوه خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (20 دی ماه 1400) سید احسان عسکری با اشاره به برنامه‌های گسترده در راستای توسعه اقتصادی استان گفت: از جمله این برنامه‌ها احداث گاوداری ۶ هزار راسی در دشت سقاوه است.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اینکه بتوانیم کار را  آغاز کنیم جلسه‌ای را با دستگاه‌های مختلف در حوزه تامین آب و زمین برگزار کردیم.
وی بیان کرد: دشت سقاوه به لحاظ تامین آب در تنگنا است که در همین راستا با حضور آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی جلسه‌ای پیرامون این موضوع برگزار، مشکلات مطرح و  راهکارهایی هم ارائه شد که چاهی که در منطقه سقاوه است به گاوداری اختصاص داده شود.
این مسئول با بیان اینکه  تامین زمین بخش مهم و اساسی این طرح  اقتصادی است ، افزود: ۵۰ تا ۸۰ هکتار زمین برای گاوداری سقاوه نیاز است.
عسکری عنوان کرد: برای رفع مشکل زمین معاونت اراضی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی راه‌حل‌هایی پیشنهاد دادند و مقرر شد ظرف یک ماه آینده زمین و آب این طرح تامین و با اعلام به سرمایه‌گذار، کلنگ‌زنی انجام شود.
وی با اشاره به اشتغالزایی این طرح اقتصادی گفت: با احداث گاوداری ۶ هزار راسی سقاوه برای ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.


کد مطلب: 443354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443354/اجرای-طرح-گاوداری-۶-هزار-راسی-سقاوه-مارگون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1