کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پیامی صورت گرفت

تقدير و تشکر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بهمئی از شورای تامین این شهرستان

15 دی 1400 ساعت 20:47

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بهمئی از شورای تامین، بخصوص دادستان جوان شهرستان در پی برقراری نظم و امنیت در بهمئی تقدیر و تشکر کرد.


نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بهمئی از شورای تامین، بخصوص دادستان جوان شهرستان در پی برقراری نظم و امنیت در بهمئی تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش کبنا در پیام سیدعبدالرضا موسوی منش آمده است:
از دیدگاه قرآن امنیت یکی از اهداف استقرار حاکمیت خداوند و خلافت صالحان است. مضافا اینکه تامین امنیت از اهداف جهاد قلمداد شده و احساس امنیت از خصایص مومن است و از دیدگاه معصومین وطنی دارای ارزش و خیر است که دارای امنیت باشد لازم می‌دانم بعنوان یک شهروند از شورای محترم تامین شهرستان فرماندار مکتبی و ارزشمند جناب آقای محمدی، دادستان جوان، خوش فکر، انقلابی جناب آقای حبیبی منش، ریاست محترم دادگستری برادر عزیزم جناب اقای ریحانی و قضات محترم، ریاست محترم اداره اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (ع) فرماندهی شجاع و انقلابی نیروی انتظامی جناب سرهنگ جمشیدی و پرسنل زحمت کش و دلیر مجموعه انتظامی و فرماندهی سپاه جناب سرهنگ غلامی و همه دستگاه های امنیتی، که شبانه روز در تلاش و فعالیتند تا امنیتی پایدار را در سطح شهرستان بعمل آورند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم. امیدوارم با توجه به اینکه زیربنای همه مقوله‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی امنیت می‌باشد ضمن تلاش مضاعف برای برقراری امنیت بیشتر و پایدار با هنجارشکنان. و ناامن کنندگان فضای شهرستان خصوصا در موضوع اسلحه و تیراندازی که یک فرهنگ غلط و کهنه است برخورد قاطعانه به عمل آید. دعای خیر مردم بدرقه راهتان.
سیدعبدالرضا موسوی منش
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی


کد مطلب: 443192

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443192/تقدير-تشکر-نماینده-ولی-فقیه-جهاد-کشاورزی-بهمئی-شورای-تامین-این-شهرستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1